پرسپولیس نیوز : دومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در آکادمی ملی المپیک دنبال شد.

دومین تمرین تیم پرسپولیس با علی دایی از ساعت 9 صبح امروز به مدت 2 ساعت در آکادمی ملی المپیک دنبال شد.

در این تمرین ابتدا بازیکنان پرسپولیس تست چربی و سپس تست سرعت و آمادگی جسمانی دادند.

*حقیقی، نورمحمدی، کنعانی، شاکری، غریبی، کفشگری، عباس زاده و رضا نورمحمدی با 30 دقیقه تاخیر در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

*رضا نورمحمدی پس از 30 دقیقه تاخیر در شرایطی در تمرین امروز قرمزپوشان حضور پیدا کرد که علی دایی دقایقی با وی ابتدا به گفت‌وگو پرداخت. البته نورمحمدی در تماسی تلفنی دلیل تاخیر خود را اعلام کرده بود. نورمحمدی به دلیل این تاخیر اختصاصی تست‌ها را انجام داد.

*کریم باقری همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت و در تست آمادگی جسمانی یکی از آماده‌ترین‌ها بود.

* بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با ورزشکارانی از تیم‌های ملی بوکس، والیبال ناشنوایان، کشتی و مخصوصا ترکاشوند بازیکن سابق تیم ملی والیبال برخوردهای جالبی داشتند.

*حمید علی ‌عسگر در حاشیه تمرین امروز از ناحیه زانو دچار مشکل شد.

*علیرضا امامی‌فر و اسماعیل حلالی به همراه پرویز کماسی مهمان ویژه تمرین امروز قرمزپوشان بودند.

*کریم باقری امروز با پیراهن شماره 6 در تمرین امروز حضور پیدا کرد و بارها مورد تشویق دایی و دستیارانش قرار گرفت.

*بازیکنان پرسپولیس در مرحله آخر تمرین به دور زمین آکادمی ملی المپیک 20 دور دویدند که رضا نورمحمدی به دلیل گرمای هوا دچار بدحالی شد. همچنین رقابت اولی بین حقیقی و عسگر نیز شور و حال خاصی را به این تمرین داده بود که در نهایت رضا حقیقی برنده شد.

*در هنگام دویدن بازیکنان دایی در خصوص نحوه دویدن به بازیکنان تذکری جدی می‌داد که چگونه باید به صورت استاندارد استارت‌های خود را بزنند شوخی‌های دایی و باقری و بررسی دقیق وضعیت بازیکنان توسط این دو نفر سوژه اصلی تمرین امروز بود. او به برخی از بازیکنان که در شرایط خوبی نبودند می‌گفت شما چند سال است که ندویدید.همچنین باقری از بازیکنان می‌خواست که او را تشویق نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)