پرسپولیس نیوز : مجتبی محرمی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (جمعه) سرخپوشان حضور پیدا کرد.

تمرین روز جمعه پرسپولیس از ساعت 11 آغاز شد. این تمرین تحت تاثیر حضور مجتبی محرمی، کاپیتان پیشین پرسپولیس و برگزاری جشن تولد او برگزار شد.

در ابتدای تمرین از طرف باشگاه پرسپولیس جشن تولدی برای مجتبی محرمی و امیر عابدزاده برگزار شد. برای این 2 نفر کیکی با نام خودشان تهیه شده بود. بعد از برگزاری جشن تولد و با اجازه محرمی مقداری از کیک توسط سعید عزیزیان به صورت او مالیده شد!

کاپیتان اسبق پرسپولیس با لباس و کلاه این تیم در تمرین حضور داشت و مورد استقبال شدید اعضای کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت. محرمی در اواسط تمرین با بدرقه پرسپولیسی‌ها درفشی‌ را با موتور ترک کرد.

* در تمرین امروز جمعی از اعضای کانون روشندلان ایران حضور داشتند و مورد استقبال سرپرست پرسپولیس و اعضای تیم قرار گرفتند. از طرف سرپرست پرسپولیس شال‌هایی به عنوان یادگاری به آنها اهدا شد. همچنین مجید نائینی، سرمربی تیم امید پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشت.

* هادی نوروزی که چند روزی با تصمیم یحیی گل‌محمدی از حضور در مراحل آماده سازی سرخپوشان منع شده بود، امروز در جمع سرخپوشان به تمرین پرداخت.

* پس از شروع تمرینات تاکتیکی پرسپولیس محمد نوری، عادل کلاه‌کج، امیرحسین فشنگچی و رضا حقیقی به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* حسین ماهینی، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با رهایی از بند مصدومیت امروز در تمرین حضور پیدا کرد. ماهینی هنگام شوت به دروازه به صورت  اختصاصی تمرین کرد ولی در فوتبال درون تیمی حضور داشت.

* پروویچ و نقی‌زاده قبل از شروع تمرین به تمرینات اختصاصی پرداختند و پس از آن به سالن بدنسازی رفتند.

* مهرداد پولادی، نیلسون، رضا ترابیان و کریم باقری غایبان تمرین امروز بودند.

* بازیکنان مصدوم پرسپولیس و هادی نوروزی دیروز در درفشی‌فر به تمرین اختصاصی پرداختند.

* هنگام تمرین شوت به دروازه زمانی که معدنچی با پای راست موفق به گلزنی شد با زبان اسپانیایی برای بازیکنان کری خواند.

* علی کریمی و بازیکنان دیگر پرسپولیس با روحیه بالا در تمرین حضور داشتند.

* سرخپوشان از ساعت 11:05 با صحبت‌های گل‌محمدی تمرین را شروع کردند و به دویدن، پاسکاری سرعتی، سانتر و شوت به دروازه و همچنین فوتبال درون تیمی پرداختند.

در قسمت سانتر به روی دروازه علی کریمی، ادموند بزیک و یحیی گل‌محمدی در یک تیم حضور داشتند. در قسمت شوت به دروازه کری جالبی بین بازیکنان و دروازه‌بان‌های پرسپولیس وجود داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)