خبرگزاری پرسپولیس : مهرزاد معدنچی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا نکرد.

تمرین پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد. تمرین امروز قرار بود تعطیل باشد اما به دلیل اینکه قرمزپوشان روز گذشته موفق نشدند به دلیل نامساعد بودن زمین ورزشگاه شهید شیرودی در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس ورامین بروند امروز به تمرین پرداختند.

* غلامرضا رضایی امروز فشار بیشتری با پا به توپ شدن نسبت به سایر روزها به پای خود آورد. او در پایان تمرین اعلام کرد مشکلی برای بازی یکشنبه 30 مهر مقابل راه‌آهن ندارد.

* نقی‌زاده اختصاصی تمرین کرد. او سه روز دیگر در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

*‌ علی‌عسگر به فیزیوتراپی پرداخت.

* مهرزاد معدنچی که در تمرین روز چهارشنبه از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده بود با اعلام کادر پزشکی مشکلش برطرف شده اما امروز تمرین نکرد.

* فیزیوتراپ پرسپولیس با موافقت ژوزه برای شرکت در کلاس توانبخشی زانو زیرنظر اساتید آلمانی عازم امارات شد. علیپور قرار است در کلاسی پزشکی-ورزشی در دبی که مخصوص فیزیوتراپ‌ها است شرکت کند.

* ژوزه پس از تمرینات به بازیکنان تاکید کرد همانند گذشته در صورتی که خود را با تمرینات خوب و با انگیزه به کادر فنی ثابت کنند از آنها استفاده خواهد کرد. ژوزه همچنین اعلام کرد در نبودش در تمرینات چند روز گذشته از وضعیت کامل بازیکنان باخبر است و اطلاعات لازم را دریافت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)