پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در تورنمنت جام سرداران و یادواره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران به مصاف تیم‌های صدرای نکا و نساجی مازندران خواهد رفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس که از روز هفدهم اسفند ماه راهی اردوی ساری خواهد شد، در هتلی در نزدیکی این شهر اقامت می‌کند. سرخپوشان طی روزهای هجدهم و نوزدهم اسفند تمرین می‌کنند و روز 20 اسفند به مصاف تیم صدرا خواهند رفت.

شاگردان علی دایی روز 21 اسفند برنامه ریکاوری را انجام داده و روز 22 اسفند تمرین می‌کنند تا در روز 23 اسفند ماه بعد از 20 سال، یکبار دیگر برابر تیم نساجی، تیم محبوب استان مازندران به میدان بروند. دو تیم نساجی و صدرا هم در شرایطی روز 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت که سرخپوشان 24 اسفند ماه، ساری را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

قرار بود در این تورنمنت تیم‌های دیگری هم حضور داشته باشند که با توجه به برنامه‌های فدراسیون فوتبال، مسوول برگزاری این رقابت‌ها تصمیم به برگزاری این تورنمنت با سه تیم بگیرند.

این مسابقات طبق برنامه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد که با بلیت فروشی همراه است، ضمن اینکه شبکه استانی مازندران به نام طبرستان، این بازی‌ها را به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

ابراهیمی مسوول هماهنگی این تورنمنت با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر این تورنمنت گفت: این مسابقات با همت آقایان عباس بهروان رئیس هیأت فوتبال استان مازندران و مهران کاظمی رئیس هیأت فوتبال منطقه یک مازندران برگزار می‌شود. برای انجام هر چه بهتر این تورنمنت، عوامل بسیاری دست به کار شده‌اند که لازم است در این خصوص به آقای اکبرزاده رئیس امنیت و یگان ویژه ورزشگاه شهید وطنی اشاره شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)