مرجع خبری پرسپولیس : پرتاب یک منور به سمت زمین مسابقه پس از به ثمر رسیدن تک گل این تیم مقابل پرسپولیس، حواشی را در پی داشت.


پس از پرتاب یک منور از جایگاه هواداران شاهین بوشهر و بروز اتفاقاتی در این جایگاه، ماموران انتظامی ورزشگاه در حال بدرقه یکی از هواداران بوشهری به خارج از جایگاه بودند که با واکنش تند و خشن برخی از تماشاگران این تیم مواجه شدند.


برخورد تند این تعداد  از هواداران بوشهری باعث شدت عمل در برخورد ماموران انتظامی ورزشگاه آزادی شد که این مساله، اعتراض هواداران بوشهری را در پی داشت.

 

جالب آنکه هواداران تیم فوتبال پرسپولیس هم فارغ از اینکه علت شدت عمل ماموران انتظامی چیست، به حمایت از میهمانان بوشهری‌ خود پرداختند و با شعارهای‌شان، خواستار همکاری نیروهای انتظامی برای بازگشت آرامش به سکوهای تیم میهمان شدند.

 

اما از سوی دیگر ماموران انتظامی مستقردر ورزشگاه آزادی در حین برگزاری بازی پرسپولیس وشاهین يكي از بازيكنان شاهین سه عدد نارنجک پرتابی را به سمت سکوها بردتادردردسترس هواداران شاهین قرار گیرد!

یکی از این نارنجک ها منفجر شد ودوعدداز آنهاتوسط مامورین ضبط گردید.این سرآغاز ناهنجاری های سکوهای ورزشگاه بود. باتوجه به گزارش مامورین وناظر بازی باید منتظر محرومیت اين بازيكن  بود.
گفته می شود باتوجه به اینکه هواداران نمی توانستند نارنجک ها را به ورزشگاه بیاورند آنها را به این بازیکن داده بودند تا از این طریق واردزمین نمایند!
نكته مهم چگونگي ورود تپانچه مخصوص شليك اين منور اسباب بازي به ورزشگاه آزادي است.

هواداران شاهين بوشهر … از مجرم اصلي عكسي در دست نيست!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)