رونی به همراه ریو فردیناند خود را به اتوبوس تیم رساند و در حالی که مدافع باتجربه منچستریونایتد از سوی هواداران به شدت تشوق شد، چند نفری رونی را به هو کردند

سایت گل؛ در رژه قهرمانی شیاطین سرخ در شهر منچستر، وین رونی، مهاجم ملی پوش این تیم، با واکنش های متفاوتی از سوی هواداران روبرو شد.

24 ساعت پس از آخرین حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد در الدترافورد، همه اعضای تیم برای شروع رژه قهرمانی بار دیگر دور هم جمع شدند.

رونی به همراه ریو فردیناند خود را به اتوبوس تیم رساند و در حالی که مدافع باتجربه منچستریونایتد از سوی هواداران به شدت تشوق شد، چند نفری رونی را به هو کردند؛ اتفاقی که دلیل آن مطمئنا به خاطر درخواست او برای جدایی از منچستریونایتد بوده است.

رونی همچنین حاضر به صحبت با کانال تلویزیونی باشگاه نشد؛ در حالی که پیش از آن، فردیناند، نمانیا ویدیچ و پاتریس اورا با دوربین های این شبکه صحبت کردند.

در حالی که هواداران چندان روی خوشی به رونی نشان ندادند، در مقابل رابین فن پرسی که می توان گفت در این فصل جای رونی را در تیم گرفت، با استقبال زیادی از سوی هواداران شیاطین سرخ روبرو شد.

البته قابل پیش بینی بود که بیشترین تشویق ها نصیب سرالکس فرگوسن شود. او پیش از ترک کردن اتوبوس باشگاه، به جمعیت گفت:" بسیار خوشحالم که قهرمان شدیم و این قهرمانی را با گروهی از بازیکنان فوق العاده، به بهترین شکل به دست آوردیم. دیروز روزی است که من هرگز فراموش نمی کنم. می خواهم از طرف بازیکنان بگویم که از همه شما متشکریم."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)