مرجع خبري پرسپوليس : جلسه بررسي دلايل شكست پرسپوليس در شهرآورد امروز با حضور اعضاي كادر فني و برخي از بازيكنان پرسپوليس برگزار شد و در جريان آن علي كريمي اعلام كرد كه اظهار نظر نمي كند ‘چون ممكن است به برخي ها بر بخورد’.

شكست تلخ در شهرآورد هفتاد و يكم و ارايه نمايش دور از انتظار، شرايط سرخ پوشان پايتخت را سخت تر از قبل كرده است. نمايش دور از انتظار و شكست تحقيرانه برابر استقلال از همان شب شهرآورد با تجمع اعتراض آميز هواداران اين تيم در جلوي هتل محل اقامت بازيكنان آغاز شد.

نخستين تمرين پرسپوليس پس از شهر آورد صبح امروز در زمين درفشي فر برگزار شد كه با حواشي فراواني همراه بود.ليدرهاي عصباني پرسپوليس در جريان تمرين امروز درگيري لفظي شديدي با غلامرضا رضايي و محمدنوري پيدا كردند و آنها را به كم كاري متهم كردند كه در اين ميان واكنش رضايي سبب شد تا مشكلات شدت بگيرد و چنانچه علي كريمي مداخله نمي كرد به احتمال فراوان درگيري فيزيكي بين ليدرها و بازيكنان پرسپوليس به وجود مي آمد.

در ابتداي اين تمرين حميد استيلي سرمربي پرسپوليس به همراه ديگر اعضاي كادر فني تيم نشستي را با برخي از بازيكنان باتجربه تيم برگزار كرد تا دلايل شكست را مشخص كنند.علي كريمي، وحيدهاشيمان، عليرضا حقيقي، شيث رضايي و مجتبي شيري از بازيكنان حاضر در اين جلسه بودند.

شيث رضايي و مجتبي شيري در اين نشست اعلام كردند كه بازيكنان اين تيم به دليل بازي هاي متوالي و تمرينات سنگين از لحاظ بدني خسته بودند و نتوانستند نمايش خوبي داشته باشند.

عليرضا حقيقي سنگربان پرسپوليس نيز كه در شهرآورد نيمكت نشين بود، ناراحتي خود را به خوبي نشان داد و اعلام كرد كه گل خوردن در دقيقه 15 باعث شد تا تيم روند خوب خود را از دست بدهد.

وحيد هاشيمان بازيكن باتجربه پرسپوليس كه هميشه از حواشي دوري مي كند در جمع مربيان و بازيكنان گفت: جلسات آناليز كادر فني زيادتر از حد استاندارد برگزار مي شود و اين مساله بازيكنان را دچار سردرگمي مي كند.

اما علي كريمي كاپيتان پرسپوليس كه از ابتداي فصل تنها بازيكني است كه از سوي هواداران تشويق مي شود و در واقع وساطت هاي وي باعث شده تا اختلافات و درگيري هاي در اين تيم بيشتر نشود تنها يك جمله كوتاه گفت، ‘صحبتي نمي كنم، چون ممكن است به بعضي ها بربخورد’.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)