پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد و دقایقی برای آن ها به صحبت پرداخت.

 علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با حضور در هتل المپیک ناهار را در کنار بازیکنان پرسپولیس صرف کرد و دقایقی به صورت دوستانه با تعدادی از بازیکنان به صحبت پرداخت.

طاهری سپس برای بازیکنان و مربیان سخنرانی کرد و از بازیکنان پرسپولیس خواست تا در یک ماه آینده که بازی‌های لیگ برتر به پایان می‌رسد تمام تمرکز خود را برای قهرمانی معطوف کنند و کاری به حاشیه‌ها نداشته باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این سخنان از بازیکنان تیمش خواست که بدون توجه به مسائلی که پیش روی آن‌ها بوده و یا خواهد بود تنها به قهرمانی و رسیدن به خواسته دل هواداران فکر کنند.

وی به بازیکنان گفت که دوم و یا سوم شدن در لیگ خیلی مهم نیست چرا که تنها چیزی که در لیگ برتر اهمیت دارد و هواداران را خوشحال می‌کند قهرمانی است. او از پرسپولیسی‌ها خواست بدون توجه به سنگ اندازی‌های احتمالی فقط به فوتبال بازی کردن و گرفتن نتیجه فکر کنند.

طاهری همچنین ابراز خوشحالی کرد که با وجود برخی بی عدالتی‌هایی که برای پرسپولیس به وجود آمده این تیم توانست از رده‌های پایین جدول خودش را در قامت یک مدعی در لیگ نشان دهد.

همچنین علی اکبر طاهری پاداش برد مقابل سیاه جامگان را به بازیکنان پرسپولیس اهدا کرد و ابراز امیدواری نمود تا در بازی پیش رو مقابل ملوان هم سرخپوشان بتوانند با برد بازی را به اتمام برسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)