پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم به منظور تصمیم گیری درباره نیم فصل دوم بازی ها و نقل و انتقالات مربوط به آن با یکدیگر جلسه خواهند داشت.

با توجه به محدودیت های فراوان برای جذب بازیکن در نیم فصل اکثر باشگاه ها و مربیان از همین حالا به دنبال شناخت و جذب نفرات مورد نظر خود هستند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته درگیر حاشیه ها و مشکلات گوناگونی بوده  که مساله داوری از جمله آنها بود. البته از این باشگاه هم خبر می رسد که آنها نیز متوجه حساسیت امر شده و قرار است در روزهای آینده علی اکبر طاهری و برانکو ایوانکوویچ در نشستی که با یکدیگر خواهندداشت پیرامون این مساله صحبت کنند. تا اینجا آنچه مشخص شده است اینکه باشگاه از برانکو خواهد خواشت در وهله اول پست هایی که برای آن به بازیکن نیاز است مشخص کند و بعد روی گزینه ها صحبت شود. پرسپولیس در حال حاضر یک جای خالی در فهرست بزرگسالان و دو جای خالی در فهرست 23 ساله های خود دارد. هنوز به طور قطعی مشخص نشده است که کدام بازیکنان در فهرست فروش قرار می گیرند.

هرچند در این گونه مواقع بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند در اولویت قرار دارند. ولی نزدیکان به باشگاه و تیم می گویند در صورت پیدا شدن گزینه های جایگزین مناسب برانکو آمادگی خواهد داشت از کنار نام بعضی چهره های شاخص تیمش بگذرد. نفراتی که این روزها در مورد آنها و خروج شان از مسیر پیشرفت نگرانی هایی مطرح می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)