پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس امروز در حالی از سمتش استعفا کرد که اعضای کمیته‌ فنی در جلسه دیشب اعتراض بسیاری را به نتایج او مطرح کرده بودند.

یحیی گل محمدی، امروز (چهارشنبه) بعد از ناکامی در جام حذفی از سمت سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد. این در حالی است که جلسه کمیته‌ فنی پرسپولیس دیشب برگزار شد و گل محمدی برنامه ‌اش برای فصل آینده را هم در اختیار این کمیته‌ قرار داد. در این جلسه که تا ساعت 12 شب هم به طول انجامید، هیچ صحبتی از استعفای سرمربی جوان پرسپولیس مطرح نشد، اما اعضای کمیته‌ فنی انتقاد زیادی را به او وارد کردند.

به نظر می‌رسد جلسه دیشب کمیته‌ فنی به سمتی رفته تا گل محمدی را به طور غیر مستقیم وادار به استعفا کند. همچنین گزینه‌های مختلف هدایت پرسپولیس برای فصل بعد مورد بررسی قرار گرفته و اعضا کمیته‌ هم معتقد بودند نتایج تیم در هفته‌های اخیر ضعیف بوده است.

همچنین اظهارات گل محمدی در برنامه «90» مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها در جلسه دیشب قرار گرفت و آنها به گل محمدی گفته اند تیمش مهره‌های زیادی داشته و نباید در برنامه «90» از ضعیف بودن پرسپولیس صحبت می‌کرد.

با این حال وضعیت نیمکت پرسپولیس هنوز مبهم است و از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرده که خبری از کناره‌گیری گل محمدی ندارد و استعفای او به دستش نرسیده است.

همه این‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که هیچ یک از پرسپولیسی‌ها حاضر به توضیح ماجراهای پیش آمده نیستند و در حالی که رویانیان هم در جلسه دیشب به عنوان سخنگو انتخاب شده، حرفی برای گفتن ندارد.

با این حال اعضای کمیته‌ فنی امروز بعد از شنیدن خبر استعفای گل محمدی به جلسه فوق‌العاده‌ ای فرا خوانده شدند و به احتمال فراوان تکلیف گل محمدی تا یکی‌، دو روز دیگر مشخص خواهد شد.

 پرسپولیس در هفته‌ پایانی لیگ روز جمعه باید در تبریز رو در روی تراکتورسازی قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)