پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده مهرداد پولادی قراردادی ارائه شده که در باشگاه وجود ندارد!

مهدی خواجه‌وند در مورد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مهرداد پولادی و آزاد اعلام شدن این بازیکن گفت: باتوجه قراردادی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد پولادی بازیکن ما محسوب می‌شود اما ظاهراً در جلسه کمیته انضباطی قراردادی ارائه شده که در باشگاه وجود ندارد!

وی ادامه داد: در قراردادی که در باشگاه وجود دارد تأکید شده که هیچ متممی خارج از قرارداد معتبر نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کسی از وجود قراردادی جدید خبر نداشت و فکر می‌کنم جز قراردادی که در سازمان لیگ ثبت شده قرارداد دیگری معتبر نیست.

خواجه‌وند در واکنش به این مسئله که شنیده می‌شود مهرداد پولادی می‌خواسته یک میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس کمک کند ولی از این تیم جدا شود، اظهار داشت: این موضوع را از شما می‌شنوم و فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز این حکم به باشگاه ابلاغ نشده است. زمانی که حکم پولادی به ما ابلاغ شود امکان دارد به این حکم نزد کمیته استیناف اعتراض کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه کسی رئیس کمیته انضباطی این باشگاه است، عنوان کرد: چون کمیته انضباطی زیر مجموعه بخش حقوقی باشگاه محسوب می‌شود و من هم مدیر بخش حقوقی هستم فعلاً مسئولیت کمیته انضباطی باشگاه برعهده من است.

خواجه‌وند در واکنش به صحبت‌های علیپور که اعلام کرده پرسپولیس و دیگر متخلفان سقف بودجه در فصل نقل‌و انتقالات نیم‌ فصل محدودیت خواهند داشت، گفت: من از جزئیات بوجه و اینکه چه مقدار هزینه شده اطلاعی ندارم اما حتماً سعی می‌کنیم قوانین را رعایت و طبق قانون حرکت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)