مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فردا را بهترین فرصت برای آشتی هواداران با بازیکنان دانست.
عباس انصاری‌فرد در مراسمی که در اردوی سرخپوشان برگزار شد از تمامی بازیکنان خواست فردا با جان و دل بازی کنند. انصاری‌فرد خطاب به بازیکنان گفت: در بازی‌های قبلی نیز شما خوب بازی کرده اید. در تمام بازی‌ها شما تیم برتر میدان بوده اید و این نشان می دهد قدرت فنی شما بسیار بالاست ولی مشکلی که این روزها گریبانگیر تیم ما شده است بدشانسی و استرس است. من مطمئن هستم روزهای خوب شما نیز آغاز می شود و چه آغازی بهتر از بازی فردا که همه هواداران چشم انتظار آن هستند.
 
من مطمئن هستم شما فردا با تمام وجود برای نام پرسپولیس و اعتبار خود بازی خواهید کرد. در این مدت هواداران پرسپولیس زجر زیادی کشیده اند ولی در طول تاریخ 40 ساله این باشگاه مردمی هوادار هیچگاه پشت تیم را در مواقع حساس خالی نکرده است.
 
هوادار برایش نام پرسپولیس فارغ از هر شخصی مهم است. دوست دارد بازیکنانش با تمام وجود بجنگند و اگر بجنگند تا لحظه آخر حمایت می‌کند. فردا روزی است که می‌توان با هوادار آشتی کرد. البته شاید آشتی لغت صحیحی نباشد زیرا هوادار با تیم خودش قهر نمی کند بهتر است بگوئیم فردا روز شاد کردن هوادار است این افتخاری و فرصتی است که نصیب شما شده که باید بهترین استفاده را از آن ببرید.
انصاری‌فرد ادامه داد: تنها نگرانی من نبود کاپیتان با تجربه تیم کریم باقری است که امیدوارم شما جوانان بتوانید جای این بازیکن بزرگ را در زمین پر کنید.
انصاری فرد در پایان وعده داد در صورت پیروزی علاوه بر جوایزی که اسپانسر پرداخت می کند باشگاه نیز مبلغ خوبی را به عنوان پاداش پرداخت کند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)