مرجع خبری پرسپولیس : حسین عبدی گفت: حريف اول پرسپوليس قبل از آن که رقيبان آن باشند، اشتباهات بازيكنان آن است.
حسين عبدي مربي تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه بازي با راه‌آهن گفت: ما توانايي شكست هر حريفي را داريم، اما متاسفانه به دليل اشتباهات خودمان نتيجه نمي‌گيريم كه اين مسئله مي‌تواند در آينده مشكل‌ساز باشد.
مربي تيم پرسپوليس گفت: ما بايد بسيار بهتر از اينها باشيم، اما نمي‌شود. تمامي مسئوليت‌ها در زمينه فني بر عهده سرمربي است و در بازي با شاهين بوشهر هم سرمربي تيم، خودش تركيب اصلي را انتخاب كرد و تعويض‌ها را نيز شخصا خودش انجام داد
.

عبدي افزود: در بازي با شاهين بوشهر در 20 دقيقه آغازين خوب بوديم، اما بر روي يك شوت و يك گل غافلگير شديم و بعد از دريافت آن خيلي زود توانستيم با زدن گل به بازي برگرديم، اما بعد از گل ديگر نتوانستيم به روند خود ادامه دهيم.


مربي تيم پرسپوليس گفت:

 يك نواخت بازي كردن بازيكنان ما از دقيقه 1 تا 90 مشكل اصلي ما در بازي با تيم شاهين بوشهر بود.
عبدي افزود: به نظر من هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده است ، اين اتفاق و نظایر آن براي هر تيمي ممكن است رخ بدهد. ما اگر منطقي به موضوع نگاه كنيم، اين توانايي را داريم كه در بازي‌هاي بعد در كار نتيجه‌گيري ميدان مافات كنيم، ما بايد قبول كنيم كه در مقابل كه در مقابل قدرت حريفان خود گل نخورده‌ايم بلكه هر اتفاقي كه براي ما افتاده است، روي اشتباهات خودمان بوده‌ است.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص بازي با راه‌آهن گفت: من اطمينان دارم كه بازي با راه‌آهن بازي خوبي خواهد شد ، بايد بپذيريم كه توانايي‌مان بسيار بيشتر از اين حرف‌هاست و اين خودباوري است كه مي‌تواند ما را در كار نتيجه‌گيري بهتر كمك كند.
عبدي در مورد هوار محمد بازيكن عراقي تيم پرسپوليس و نحوه تمرينات اين بازيكن و ميزان آمادگي‌اش گفت: من اعتقاد دارم كه هوار محمد بازيكن بسيار خوبي است و مي‌تواند كمك بسياري به ما كند، اما اينكه او در تركيب پرسپوليس قرار خواهد گرفت يا نه اين ديگر به نظر سرمربي تيم برمي‌گردد.
بازی راه آهن و پرسپولیس از هفته هفتم لیگ برتر فرداشب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)