مرجع خبری پرسپولیس : شهریار که به قول خودش پس از بازگشت از خانه خدا با توصیه محمد دادکان مبنی بر عدم بازگشت به تیم ملی فوتبال مواجه شده بود، امروز مدافع بیت المال نیست، مدافع فوتبالی است که لیوانش به دست نااهلان افتاده.

 

دیربازی است که مدیران و صاحب منصبان فوتبال ایران نگاه مستقلی به این ورزش ندارند. این روزها و در پیچ و خم داستان بی پایان مشکلات علی دایی و فدراسیون فوتبال به یاد داستان لیوانی افتادیم که کفاشیان خیلی پیشتر گفته بود اساسا هیچگاه در دست او قرار نگرفته است.

 

فوتبال ایران همان روزها که مسئولان غیرمسئولش کنار کلمنته اسپانیایی عکس یادگاری می گرفتند تا روی طاقچه افتخارتشان احتمالا به نوه و نتیجه ها نشان دهند، دچار فقر لیوانی شد! لیوانی که حالا اصلا وجود ندارد تا بخواهی تصمیم بگیری باید به نیمه پرش نگاهی کنی با نیمه خالی!

  

علی کفاشیان از همان اولین روزهای حضورش در فدراسیون مانده بود بدون لیوان! همان زمانی که رئیس سازمان تربیت بدنی برای تیم ملی سرمربی انتخاب می کرد و آرزوی میزبانی المپیک و جام جهانی را در سر می پروراند.

 

 

همان روزهایی که عادل فردوسی پور با آخوندی پنجه در پنجه بود و از روابط فامیلی در فوتبال گلایه می کرد! کار تا جایی بالا گرفت که برای دوباره دیدن عادل و 90 یک ملت یک دست شدند، و یکصدا فریاد زدند.

 

مدیر سابق شهرداری تهران که به یکباره سر از ریاست سازمان تربیت بدنی در آورده بود و علاقه ویژه ای هم به اداره فوتبال داشت، آنقدر ماهرانه لیوان را از دست فوتبالی ها ربود که هنوز و با گذشت 5 سال این مجموعه مشغول سرسره بازی روی رنکینگ فدراسیون جهانی فیفا قرار دارد!

 

شهریار که به قول خودش پس از بازگشت از خانه خدا با توصیه محمد دادکان مبنی بر عدم بازگشت به تیم ملی فوتبال مواجه شده بود، امروز مدافع بیت المال نیست، مدافع فوتبالی است که لیوانش به دست نااهلان افتاده.

 

لیوانی که می توانست به دست همین امثال دایی، پروین و حجازی باشد، آنقدر بین نااهل چرخید که حالا کسی نمی داند کجا دنبال خرده شیشه هایش بگردد!

 

عجیب نیست که کسی دلش به حال بیت المال نمی سوزد. این جماعت هیچ کدام قداست آن لیوان را نمی دانستند که حالا با لهجه شیرین اصفهانی مقابل 70 میلیون نفر اعتراف می کنند مدارکی که دایی در برنامه 90 ارائه می کند اسنادی است که از پرونده های فدراسیون فوتبال خارج شده!

 

علی دایی حق دارد پیگیر اعتبار از دست رفته این فوتبال باشد، اعتراض دایی به حرام شدن بیت المال نیست، به خارج شدن همان لیوان است از دست صاحبانش. نگارنده آرزو می کند دایی سهم خودش را از لیوان فوتبال ایران بگیرد!

 

پویا نوایی

امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)