پرسپولیس نیوز : پرسپولیس بار دیگر با اشتباه دروازه بان خود امتیاز از دست داد تا دو هفته اول لیگ را با ناکامی پشت سر گذاشته باشد.

این تیم با حکم کمیته انضباطی سه بازی از حضور دروازه بان اول خود محروم است و باید به دروازه بان های جانشین خود تکیه کند. حکمی ظالمانه که مانند همه احکام سال های اخیر فقط گریبان گیر پرسپولیس شده. پرسپولیسی ها درحالی همواره با شدیدترین احکام انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم شده و می شوند که هیچ کس نپرسید چرا اتفاقات شبه جنگی در مسابقه آخر تیمی چون تراکتورسازی در لیگ گذشته برابر نفت تهران کوچکترین عکس العملی به دنبال نداشت و محرومیتی شامل حامل این عزیزکرده برخی ارگان ها نشد.

 

از این یک بام و دوهواها در تصمیمات انضباطی گرفته تا برنامه ریزی لیگ فراوان است اما از همه این ها گذشته پرسپولیس کم از خودی هم ضربه نخورده است. بهانه ای که دست کمیته انضباطی داده شد تا ضربات یک لیگ تمام شده در ابتدای لیگ بعدی گریبان تیم را بگیرد از خود تیم بیرون آمده است.

 

شش سال پیش بهمن ماه 1388 روزی که پرسپولیس با شوت 30 متری کریم باقری بعد از چندین مساوی پی در پی یک برد در دربی را برای قرمزها رقم زد وقتی خبرنگار پس از پایان بازی روبروی کاپیتان به حق سرخپوشان کریم باقری ایستاد و سوال کرد پس از برد استقلال چه صحبتی دارید آقا کریم متواضعانه پاسخ داد: من حرف خاصی ندارم فقط برای هواداران استقلال ناراحتم که با غم به خانه هایشان برمی گردند.

امروز اما پرسپولیس چارچوب دروازه اش را به یک جوان پر شر و شور به اسم سوشا مکانی سپرده که این گونه می تواند با یک لحظه شادی زودگذر سنگین ترین ضربه ها را به خود و تیمش وارد کند. این عدد شش که شما  بعد از برد دربی به هواداران استقلال نشان می دادی، ظلمی بود که به خودت و تیمت کردی، هر چقدر هم در طول بازی از  آنها بد و بیراه شنیده باشی. هم به  آنها هم به هواداران پرسپولیس که سه بازی باید بدون دروازه بان اول سر کنند و میانگین 2 گل خورده و نیم امتیاز در هر بازی را تا اینجا در کارنامه خود ثبت کنند.

* حسن مهدوی

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)