مرجع خبری پرسپولیس : بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس لایحه دفاع ماهوی خود را در مورد پرونده وینگادا سرمربی فصل قبل این تیم به فیفا ارائه داده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده وینگادا گفت:” با وجود شرایطی که در قرارداد باشگاه با آقای وینگادا وجود داشت که مرجع رسیدگی به شکایت احتمالی دو طرف در مورد این قرارداد را فدراسیون فوتبال ایران تعیین کرده است، ما لایحه دفاع ماهوی خود را دراین پرونده به فیفا ارائه کردیم.”

 

شکری درباره روند بررسی این پرونده افزود:” فیفا از ما خواسته بود که تا اوایل سپتامبر لایحه دفاع ماهوی خود را در اختیار آن‌ها بگذاریم، که این کار انجام شد.

 

مرحله بعدی این است که با توجه به بند مربوط به شکایت طرفین در این قرارداد، فیفا صلاحیت حقوقی ورود خود به این پرونده را مورد بررسی قرار خواهد داد. باید منتظر ماند و دید در نهایت فیفا به این پرونده ورود خواهد کرد یا خیر.”

 

معاون حقوقی باشکاه پرسپولیس درباره مبلغی که باید به وینگادا پرداخت شود گفت:” مبلغ 200 هزار دلار بایستی به ایشان پرداخت شود و مبالغ ادعایی ایشان در مورد جریمه هیچ موضوعیتی ندارد.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)