پرسپولیس نیوز : دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نماینده آستارا با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار تدارکاتی پرسپولیس و نماینده آستارا با نتیجه دو بر یک به پایان رسید. دو گل روی کار ایستگاهی به ثمر رسید. پرسپولیس که در ترکیب خود نفراتی چون؛ سوشا مکانی، محسن بنگر، حمیدرضا علی‌عسگری، مهدی طارمی، نورالهی، میثم حسنیی، هادی نوروزی و چند بازیکن رده سنی امید و تستی داشت، در دقایق 23 و 31 به گل رسید.

در دقیقه 23 هادی نوروزی روی یک ضربه کاشته، توپ را برای بنگر ارسال کرد و او با ضربه سر توپ را برای علی طاری ساخت که وی نیز با یک ضربه آکروباتیک توپ را وارد دروازه حریف کرد. در دقیقه 31 این بار هادی نوروزی از روی نقطه کرنر توپ را برای بنگر ارسال کرد و او نیز با یک ضربه چکشی دومین گل پرسپولیس را وارد دروازه میزبان کرد.

در نیمه دوم ترکیب پرسپولیس تغییر کرد و نفراتی مثل؛ فرشاد قاسمی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده، محمد نوری، علیرضا نورمحمدی، پیام صادقیان، امید عالیشاه، مهدی دغاغله و افشین اسماعیل‌زاده به میدان رفتند. ضمن اینکه محمد نوری و علیرضا نورمحمدی مدافعان میانی پرسپولیس در این نیمه بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه دوم یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد و حریف هم یک گل به ثمر رساند و این بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

در پایان این دیدار، هواداران وارد زمین شدند و با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند و پس از آن بازیکنان محل بازی را ترک و راهی هتل شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)