تركيب پرسپوليس پر از ابهام
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس مثل بازي قبل مقابل پيكان باز هم مشكلاتي براي تركيب 11 نفره ايده‌آل دارد هرچند بازگشت نوروزي، زارع، آقازماني به شرايط بازي و حضور شيث در جمع نفرات تيم رقابت نفرات را براي قرار گرفتن در ليست 18 نفره دشوار مي‌كند.


با اين حال گمانه‌زني براي تركيب اصلي پرسپوليس اين هفته هم دشوار است و به سختي مي‌توان به تصميم قطعي دايي براي انتخاب 11 نفر نهايي پي برد. از درون دروازه شروع مي‌كنيم؛ بعد از 3 گلي كه رحمان احمدي از پيكان خورد كه در دو تاي آن تا حدودي مقصر بود دوباره نگاه‌ها به عليرضا حقيقي است و به احتمال فراوان دايي دوباره به گلر شماره يك‌اش اعتماد مي‌كند.

 

بيشترين ابهامات در خط دفاع ديده مي‌شود جايي كه با مصدوميت سپهر، نورمحمدي و محمد رسيدن به تركيب نهايي خط دفاع 4 نفره اين تيم به شدت دشوار است.

 

اگر سپهر و نورمحمدي هر دو به اين بازي نرسند شيث و مجتبي شيري تنها گزينه‌هاي دايي براي دفاع مياني هستند ولي در آخرين لحظه سپهر از ليست كنار رفت. با اين حال تا لحظه آخر نمي‌توان گفت زوج خط مياني سرخ‌ها نورمحمدي – شيري، شيث – شيري يا حتي نورمحمدي – شيث خواهد بود.

 

اگر محمد هم به بازي امروز نرسد يا دايي نخواهد از او استفاده كند احتمالاً علي عسگري مدافع راست مي‌شود و شايد شكوري به عنوان مدافع چپ در تركيب اصلي قرار گيرد. از آنجايي كه تياگو و زارع به عنوان هافبك دفاعي در قزوين خوب كار نكردند احتمالاً تياگو از تركيب بيرون مي‌رود و بادامكي نفر فيكس خواهد بود.

 

در خط سوم، با بازگشت هادي نوروزي احتمالاً وي در گوش راست قرار مي‌گيرد، نوري مهاجم سايه است و فشنگچي در جناح چپ به ميدان مي‌رود. در اين منطقه مهدي شيري 3 اخطاره و محروم است و بين بقيه نفرات فقط اشپيتيم شانس بازي دارد. به احتمال فراوان غلامرضا رضايي مهاجم نوك سرخ‌ها در تبريز خواهد بود. مگر اينكه دايي بخواهد مثل هفته گذشته هواداران پرسپوليس را شگفت زده كرده و دوباره با چهار پنج تغيير عجيب به مصاف حريف برود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)