مرجع خبری پرسپولیس :

 تمرينات پرسپوليس در روزهاى يكشنبه و دوشنبه هم به صورت جدى پيگيرى شد. بالاخره ۳ بازيكن جا مانده كه قرار بود صبح يكشنبه به پرسپوليسى ها افزوده شوند، يكشنبه بعدازظهر به ساير بازيكنان پيوستند اما كريم باقرى باز هم از رفتن به تركيه سرباز زد. بازيكنان امروز آخرين جلسه تمرينى خود را انجام مى دهند و فردا عازم تهران خواهند شد. با توجه به اينكه زمان زيادى تا شروع ليگ برتر نمانده و دوران آماده سازى تيم حدوداً رو به پايان است هنوز مسئولان پرسپوليس نتوانسته اند سرمربى اين تيم را مشخص كنند كه اين موضوع مى تواند لطمه بزرگى به اين تيم بزند. گزارشى از تمرينات يكشنبه و دوشنبه سرخپوشان را در ذيل مى خوانيد:
تمرين بلافاصله بعد از رسيدن به كمپ
عليرضا حقيقى، سپهر حيدرى و ابراهيم شكورى كه به دليل مشكلات دانشگاهى و خروج از كشور نتوانسته بودند به همراه ساير بازيكنان به تركيه سفر كنند بعد از اينكه صبح يكشنبه به آنتاليا رسيدند، بعد از طى مسافت ۳ ساعتى، ساعت ۳ بعدازظهر به كمپ سليمان دميرل رسيدند و بلافاصله در تمرينات بعدازظهر همراه ساير بازيكنان به تمرين پرداختند.
بازيكنان از غيبت خليلى تعجب كردند

محسن خليلى كه بعد از شايعات زياد در مورد پيوستنش به تيم هاى ديگر بالاخره قراردادش را با پرسپوليس تمديد كرد، همراه ساير بازيكنان به تركيه نرفت. بازيكنان پرسپوليس كه در تركيه حضور دارند با شنيدن خبر تمديد قرارداد خليلى منتظر بودند تا او هم همراه ۳ بازيكن ديگر به تركيه سفر كند و او را در تركيه ببينند، با غيبت او بسيار تعجب كردند و ساير بازيكنان تازه وارد به اردو از شرايط او جويا شدند. به نظر مى رسد خليلى بعد از اينكه اعضاى تيم به تهران بيايند و با آغاز تمرينات، در تمرينات پرسپوليس در تهران شركت خواهد كرد.
بازيكنان صبح و بعدازظهر يكشنبه تمرين كردند
تمرينات پرسپوليس روز يكشنبه با انجام ۲ نوبت تمرين در صبح و عصر پيگيرى شد. در تمرين صبح كه بيشتر به كارهاى بدنسازى اختصاص داشت، بازيكنان در ۳۰ دقيقه اول زيرنظر مولايى بدن هاى خود را گرم كردند و كارهاى بدنسازى انجام دادند. سپس بازيكنان زير نظر عابدزاده و عبدى كارهاى هوازى، استارت هاى كوتاه و بلند و عبور از موانع را در دستور كار خود قرار دادند. مرور كارهاى تاكتيكى و كار با توپ در حركت پايان بخش تمرينات صبح بود و در نهايت تمرينات ساعت ۱۰ به وقت تركيه پايان يافت.
جشن مبعث با حضور پيكانى ها
اعضاى تيم پرسپوليس پس از صرف شام يكشنبه شب به مناسبت مبعث پيامبر جشنى را برگزار كردند كه در اين جشن اعضاى تيم پيكان هم حضور داشتند. در اين جشن بازيكنان ۲ تيم به گفت و گو با يكديگر پرداختند و در مورد كمپى كه در آن حضور دارند صحبت كردند. ميزبان اين جشن پرسپوليسى ها بودند. به نظر مى رسد اين اردو باعث شد تا رابطه بين ۲ باشگاه پرسپوليس و پيكان دوستانه تر از قبل شود. مسئولان پرسپوليس در حاشيه اين جشن از اينكه در تركيه توانسته اند اين جشن بزرگ اسلامى را برگزار كنند ابراز خوشحالى مى كردند.
تمرين صبح ديروز با ۸ بازيكن برگزار شد
تمرين صبح ديروز توسط اعضاى كادر فنى تعطيل اعلام شد تا بازيكنان پس از تمرينات پرفشار چند روز گذشته به استراحت بپردازند. يكى از دلايل ديگر تعطيل كردن تمرين صبح ديروز جشن شب گذشته اين تمرين بود كه تا ديروقت طول كشيد و باعث شد بازيكنان تا دير وقت بيدار باشند. البته 3 بازيكن تازه وارد به اين اردو مجاب به تمرين شدند و ۴۰ دقيقه اختصاصى تمرين كردند. دليل اين تصميم اين بود كه اين ۳ بازيكن از ساير بازيكنان عقب مانده اند. همچنين 5 بازيكن از جمله: منصورى، شيرى، اكبرى، بادامكى و بائو با اختيار خود در تمرين صبح شركت كردند و دقايقى را به صورت اختصاصى كار كردند. حركت اين بازيكنان از سوى كادر فنى مورد تحسين قرار گرفت. نكته قابل توجه ديگر در تمرينات ۲ روز گذشته رفع مشكل مصدوميت منصورى است. وى همراه ساير بازيكنان در تمرينات گروهى شركت مى كند.
پرسپوليس بدون بازى تداركاتى بازمى گردد
از زمانى كه اعضاى تيم پرسپوليس وارد كمپ سليمان دميرل شدند، اعضاى كادر فنى اين تيم خبر از يك ديدار تداركاتى دادند. چند روز قبل از سوى مسئولان اين تيم اعلام شد كه پرسپوليس دوشنبه بعدازظهر به ديدار يكى از تيم هاى تركيه اى كه در همان كمپ حضور دارند مى رود اما اين ديدار هم به دليل اينكه تمام تيم هاى حاضر در اين كمپ، آن محل را ترك كردند لغو شد. مسئولان پرسپوليس به پيكان هم جواب رد دادند و به اين ترتيب آنها از اين اردو بدون بازى تداركاتى بازخواهند گشت. اين موضوع از برنامه ريزى غلط اعضاى كادر فنى و مسئولان اين تيم خبر مى دهد. بنابراين پس از استقلال كه ديدارهاى تداركاتى اش به دليل بد بودن شرايط جوى لغو شد و به ايران بازگشت، پرسپوليس هم بدون برگزارى بازى تداركاتى به كشورمان بازمى گردد.
نگرانى كادر فنى از غيبت ۳ بازيكن تاثيرگذار
كادر فنى پرسپوليس از غيبت ۳ بازيكن كليدى اين تيم در اردوى تركيه ابراز نگرانى كرده اند. كريم باقرى به دليل مسائل مالى، خليلى به دليل اينكه تا به حال به توافق نرسيده بود و على كريمى هم كه هنوز با باشگاه به توافق نرسيده در اين اردو غايب هستند. شايد غيبت اين ۳ بازيكن در تمرينات آماده سازى پيش از فصل براى پرسپوليس در طول فصل مشكل ايجاد كند. بايد ديد بالاخره اين ۳ بازيكن مطرح چه زمانى به تمرينات پرسپوليس اضافه مى شوند.
جواب رد پرسپوليس به پيكان
مسئولان تيم پيكان كه علاقه زيادى داشتند در زمان حضور ۲ تيم در تركيه، بازى تداركاتى را با هم انجام دهند با مخالفت پرسپوليسى ها روبه رو شدند. مسئولان پرسپوليس عقيده دارند در شرايط فعلى صلاح نيست با يك تيم ايرانى در اردوى تركيه مسابقه تداركاتى انجام بدهند به همين دليل پيشنهاد پيكانى ها را براى انجام اين بازى رد كردند.
بيليارد پرطرفدارترين سرگرمى
يكى ديگر از برنامه هاى اوقات فراغت بازيكنان بازى بيليارد است. همه بازيكنان علاقه خاصى به اين بازى دارند و در مواقع استراحت بلافاصله به سالن بيليارد موجود در هتل رفته و با يكديگر مسابقه مى دهند.
تغيير در برنامه بازگشت پرسپوليسى ها
طبق برنامه هاى قبلى قرار بود تيم پرسپوليس قبل از بازگشت به تهران به آنتاليا برود اما از تركيه خبر رسيد كه امكان دارد اين برنامه دچار تغيير شود و اعضاى تيم بدون توقف در آنتاليا به تهران برگردند. اين موضوع باعث ناراحتى اكثر بازيكنان شد زيرا در كمپى كه پرسپوليسى ها حضور دارند هيچ مركز خريدى وجود ندارد و در يك منطقه كوهستانى است و همه بازيكنان به روز آخر دل بسته بودند تا با توقف در آنتاليا يا اين شهر بگردند اما شايد اين موضوع زيركى مسئولان است تا به بازيكنان براى خريد پول توجيبى ندهند.
فردا ۲ بعدازظهر پرواز پرسپوليسى ها
بازيكنان و اعضاى كادر فنى پرسپوليس پس از يك اردوى ۷ روزه در دهكده اسپارتا اسپور و در كمپ سليمان دميرل فردا ساعت ۲ بعدازظهر به وقت تركيه، اين كشور را به مقصد ايران ترك خواهند كرد. هنوز مشخص نيست قبل از بازگشت، زمانى براى گردش در آنتاليا خواهند داشت يا خير.
امروز ۲ نوبت تمرين
بازيكنان پرسپوليس امروز آخرين تمرينات خود را در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر با حضور تمام بازيكنان انجام خواهند داد. در تمرين صبح به بدنسازى و انجام كارهاى هوازى و در تمرين عصر به مرور كارهاى تاكتيكى و يك فوتبال پرفشار خواهند پرداخت. به گفته اعضاى كادر فنى آخرين روز تمرينات پرفشارتر از روزهاى قبل انجام خواهد شد تا تير نهايى را در اين اردو بزنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)