پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سخت‌ترین گروه قرار گرفته‌ایم اما خیالم راحت است که بالا می‌رویم، البته اگر بدون از دست دادن زمان، مشکلات پرسپولیس حل شود و دست مربیان با جذب نفرات مورد نظر باز شود.

محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: از دوشنبه آینده تمرینات را شروع می‌کنیم و امیدوارم تا آن زمان بعضی از نفرات مورد نظر کادر فنی جذب شوند. برای این منظور لازم است شرایط باشگاه هر چه زودتر مشخص گردد تا تصمیم‌گیری‌ها انجام و اجرا شود. در حال حاضر وضعیت ما در نقل و انتقالات معلوم نیست. این شرایط شایسته پرسپولیس و نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان نیست و البته خیلی امیدواریم با پیگیری مسوولان این شرایط اصلاح شود. تا این لحظه که بازیکن جذب نکرده‌ایم و زمان به سرعت از دست می‌رود و کار هم سخت می‌شود.

وی سپس درباره سفر به کوالالامپور ادامه داد: در جریان این سفر جلسات خوبی داشتیم. از جمله آنها جلسه‌ای بود که با آقای سوسای دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم و از صحبت‌هایشان متوجه شدیم شناخت خوبی نسبت به پرسپولیس دارند. جلساتی هم با تیم‌های هم گروه داشتیم. اطلاعات باشگاه‌ها رد و بدل شد. درباره هتل‌ها، ورزشگاه‌ها، شرایط سفر و مسائل دیگر بحث کردیم و هماهنگی‌های اولیه برای انجام سفرها و افرادی که باید با آنها تماس برقرار شود هماهنگی صورت گرفت.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبق قانون هر یک از تیم‌ها برای بازی‌های خارج از خانه 18 بازیکن و 11 نفر همراه اعم از کادر فنی، سرپرستی، پزشکی و تدارکات و در مجموع 29 نفر را همراه خواهد داشت اما بدون تردید تعداد نفرات بیش از این خواهد شد و تعداد بیشتر باید در هماهنگی با باشگاه‌ها و به شکل متقابل باشد که از این جهت مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در همین ارتباط با توجه به برگزاری یکی از بازی‌ها در عربستان اضافه کرد: هر گاه قرار بر انجام بازی در عربستان باشد تقاضای زیادی برای سفر وجود دارد. البته النصر از تیم‌های ریاض است و در آن مقطع اگر برنامه بازی‌های لیگ برتر تداخل نداشته باشد، برای سفر تیم به مکه و مدینه اقدام می‌کنیم.

محمود خوردبین درباره مسائل مطرح شده در اجلاس و جلسات تصریح کرد: یکی از نکاتی که بسیار روی آن تاکید شده بود، مساله امنیت بازی‌ها و برخورد تماشاگران است. در این حوزه روی همه مسائل از شعارها تا رفتارها حساسیت وجود خواهد داشت. با توجه به اینکه با کشورهای عربی بازی داریم به طور قطع آنها حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. هواداران و تماشاگران ما باید بسیار مراقب باشند. باید روی شعارها دقت کنند. همچنین استفاده از مواد منفجره اصلا جایز نیست. چون حتی اگر اتفاقی هم روی ندهد، احتمال جریمه و تنبیه وجود دارد و اگر جوسازی‌هایی علیه ما صورت بگیرد و در نتیجه چنین فعالیتی، بازی نیمه کاره شود، حتی ممکن است امتیازات بازی را به حریف بدهند. به همین دلیل جدا از اینکه از همین حالا از هواداران دعوت می‌کنیم با حضور در ورزشگاه از تیم حمایت کنند، تقاضا داریم با مراقبت، چنانچه دیدند افرادی این اصول را رعایت نمی‌کنند، در همکاری با مسوولان انتظامی، مانع از این موارد شوند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی خود از گروه و اینکه از میان بنیاد کار ازبکستان و الجزیره، صعود کدامیک را می‌پسندد، گفت: هر دو تیم الجزیره و بنیادکار قدرتمند هستند اما اگر الجزیره بالا بیاید حداقل مشکل رفت و آمد نداریم. ضمن آنکه اولین بازی ما در اسفند ماه که اوج سرما است با برنده این دو بازی خواهد بود و نرفتن به تاشکند به سود ما است. به طور کلی ما در سخت‌ترین گروه قرار گرفته‌ایم. من اسم گروه خودمان را گروه مرگ نمی‌گذارم اما گروه خیلی سختی است. با این وجود اعتقاد دارم اگر مشکلات باشگاه به سرعت حل شود و ما در روزهای آینده وارد بازار نقل و انتقالات شویم و با جذب نفرات مورد نظر دست مربیان باز شود، خاطرم آسوده است که صعود می‌کنیم. ما در گروهی قرار داریم که قهرمان کشورها در آن قرار دارند، پس باید حساب همه چیز را بکنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)