مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی قصد دارد در صورتی ناکامی در پروژه جذب ایران نژاد، بازیکن کنار گذاشته شده راه آهن را به خدمت بگیرد.

 

در اولین تقابل زارع و دایی ، سرمربی پرسپولیس با مدافع راه آهن تماس گرفت و خواستار حضور این بازیکن در پرسپولیس شد اما زارع مجددا به تمرینات راه آهن بازگشت. با این وجود چندی بعد ستار زارع مجددا درخواست خود را برای جدایی از راه آهن اعلام کرد.

زارع که دلیل جدایی اش از راه آهن را مشکلات شخصی عنوان کرده بود مدتی است در تمرینات برق شیراز حضور دارد. این بازیکن فصل گذشته شاگرد استیلی در شاهین بوشهر بود و رابطه این دو نفر به قدری خوب بود که هواداران شاهین در چند بازی به فیکس بازی کرد زارع معترض شده بودند.

 

 

پرسپولیس در سمت چپ و راست خط دفاعی از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشته و استیلی هنوز مهره های اصلی خود را برای این پست ها نشناخته. البته اولویت سرخ ها برای سمت چپ خط دفاعی ایران نژاد است و در صورتی که پروژه جذب مدافع چپ شاهین به هر دلیلی منتفی شود حمید استیلی به سراغ ستار زارع خواهد رفت.

 

باید دید در صورت که این مدافع سابقا ملی پوش در نیم فصل دوم به جمع سرخ ها اضافه شود واکنش علی دایی چه خواهد بود چرا که در این صورت مشخص خواهد شد زارع برای بازی کردن در تهران مشکلی ندارد و جدایی او از راه آهن دلایل دیگری داشته.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)