مرجع خبری پرسپولیس : صبح امروز برخی محافل ورزشی خبر از توافق شهاب گردان دروازه بان تیم ذوب آهن با پرسپولیس برای فصل بعد دادند.

 

بخش فارسی گل امروز نوشت : «شهاب گردان دروازه‌بان فعلي باشگاه ذوب آهن اصفهان فصل آينده در رقابت‌هاي ليگ برتر با پيراهن پرسپوليس به ميدان خواهد رفت.»

«ضعف دروازه بانی باعث شد تا پرسپوليسي‌ها به طور جدي به دنبال جذب يك دروازه‌بان باشند و از چند هفته قبل بود كه داستان مذاكره با شهاب گردان كليد خورد. اين دروازه‌بان با توجه به اوضاع نابه‌سامان باشگاه ذوب آهن و اختلاف با منصور ابراهيم‌زاده به طور جدي خواهان جدايي از اين تيم بود ولي در نيم فصل نتوانست به پرسپوليس بيايد.»

« گردان اما زياد انتظار نخواهد كشيد چرا كه حضور او در تيم سرخپوش تهراني قطعي شده است. يكي از نزديكان محمد رويانيان به سايت گل خبر داد كه گردان با پرسپوليس به توافق كامل رسيده ولي بايد تا پايان ليگ صبر كرد تا مراحل قانوني در مورد جذب او طي شود. طبيعي است كه گردان در حال حاضر اين موضوع را تكذيب كند ولي شك نكنيد كه او سال آينده درون دروازه پرسپوليس قرار خواهد گرفت.»

اما همین سایت سه روز قبل تیتر زد:«شايعه اصلي اردوي تيم ملي: سوشا پرسپوليسي شده»

مسئله وقتی جالب تر می شود که بدانید یک ماه قبل خبر از حضور رحمتی در پرسپولیس با عنوان بمب نقل و انتقالات داده شده بود!

 

پیش از این هم در فاصله تعطیلات لیگ برتر این پایگاه خبری قبل از امضای قرارداد دنیزلی با پرسپولیس،  لوکا بوناچیچ کروات را رسما به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کرده بود اما در نهایت مرد ترک تبار روی نیمکت این تیم نشست!

 

مشخص نیست این سایت سردبیر خبری دارد یا خیر و اگر پاسخ مثبت است چرا نظارتی به این شایعه پراکنی های متعدد و بعضا متنقاض خبرنگاران نشده و با شعور مخاطبان بازی می شود.

 

تمام بازیکنان و دروازه بانان لیگ برتری را به وصال پرسپولیس می رسانند تا بالاخره یکی پرسپولیسی شود و خبر درست از آب دربیاید! خودتان تیترهای زیر را آن هم در مدتی کمی بیش از یک ماه بخوانید و مقایسه کنید:

* خبرویژه/ رحمتی ،بمب رویانیان برای فصل بعد! (90/11/8)

* شايعه اصلي اردوي تيم ملي: سوشا پرسپوليسي شده (90/12/11)

* اختصاصي گل: شهاب گردان با پرسپوليس به توافق رسيد (90/12/15)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)