پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شرط حضور در جمع سرخابی‌ها را عدم توافق با ذوب‌آهن اعلام کرد.

سینا عشوری  در مورد شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس و پیوستن به این تیم گفت: نمی‌خواهم از تیمی نام ببرم اما صحبت‌هایی با سرخابی‌های پایتخت انجام داده‌ام ولی فعلاً تصمیمی نگرفته‌ام.

وی ادامه داد: با وجود پیشنهادی که وجود دارد اولویت من ذوب‌آهن است چون از زمانی که سعید آذری به این باشگاه آمده همه چیز تغییر کرده و او می‌خواهد تیم خوبی برای فصل بعد ببندد. فوتبالم را مدیون سعید آذری و ذوب‌آهن هستم چون به من خیلی کمک کرده‌اند.

هافبک ذوب‌آهن تصریح کرد: هر کسی به فکر آینده خودش است و من هم از این قضیه مستثنی نیستم اگر قسمت بود باز هم در خدمت ذوب‌آهن و سعید آذری هستم و اگر هم قسمت نبود به تهران می‌آیم.

عشوری در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد روابط فامیلی آذری و رحیمی که با یکدیگر باجناق هستند، او را پرسپولیسی کند، عنوان کرد: بالاخره ارتباط فامیلی خوب است!

وی در مورد اینکه آیا با وجود داشتن قرارداد می‌تواند از ذوب‌‌آهن جدا شود، گفت: اگر 40 درصد از قراردادم را بدهم می‌توانم از ذوب‌آهن جدا شوم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. البته باید تاکید کنم که به هیچ عنوان قصد بازارگرمی ندارم و هر زمان که تکلیفم روشن شود آن را رسمی اعلام می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)