پرسپولیس نیوز : معاون توسعه و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بحث جابجایی‌ها در پرسپولیس مسئله‌ای ورزشی است و در وزارت ورزش همه ورزشی تصمیم می‌گیرند.

عبدالرضا ساور درباره اظهارات محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود وزارت ورزش و جوانان پولی به پرسپولیس نداده و ظاهرا قرار است با تغییرات مدیریتی این پول به پرسپولیس برسد، اظهار داشت: بعید می‌دانم وزارت ورزش در این باره منتظر تغییرات مدیریتی بود.

وی افزود: من از این جابجایی‌ها در باشگاه پرسپولیس خبر ندارم ولی این را می‌دانم که اگر بخواهیم پولی به پرسپولیس بدهیم برای گسترش تیم‌های پایه این باشگاه است.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: جابجایی‌ها در باشگاه پرسپولیس به هیات مدیره باشگاه و وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع برمی‌گردد. رئیس مجمع نیز از هیات مدیره مشورت و نظر می‌گیرد.

ساور درباره اینکه گفته می‌شود کنار گذاشتن رویانیان سیاسی بوده، گفت: رویانیان انسان شریف، ولایت‌مدار و از خوبان نظام است. نمی‌دانم بحث مطرح کردن سیاسی بودن برکناری رویانیان چیست ولی این مسئله ورزشی است و در وزارت ورزش همه ورزشی تصمیم می‌گیرند.

وی درباره یک میلیارد تومانی که به حساب باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان واریز شد، عنوان کرد: پول دادن به فوتبال ممنوعیت دارد. پرداخت پول کار این وزارتخانه نیست و در مجلس نیز اعتباری برای استقلال یا پرسپولیس تعیین نشده است. مجلس این 2 تیم را سود‌ده معرفی کرده و باید به بخش خصوص واگذار شوند.

ساور تاکید کرد: اگر پولی برای استقلال واریز شده برای سایر فعالیت‌های این باشگاه در ورزش است و یا ممکن است این تیم، تیم‌های نوجوانان، جوان و امید داشته باشد که برای گسترش فعالیت‌های آنها هزینه شود! حالا اینکه آن را در فصل نقل و انتقالات بخواهند خرج کنند، من خبر ندارم. هزینه نقل و انتقالات را باید از منابع دیگری تامین کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)