پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیأت مدیره پرسپولیس افراد بسیار بزرگی در زمینه اقتصادی و ورزشی هستند.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: من شاهد بودم که وزارت ورزش چقدر برای تشکیل هیأت مدیره پرسپولیس زحمت کشید. اینکه می‌گویند افرادی که انتخاب شدند فوتبالی نیستند درست نیست. من وقتی آمدم در فدراسیون هندبال، هندبالی نبودم. این افراد هم تنها در یک رشته تحصیل نکردند بلکه در دانشگاه رشته‌های مختلفی را تدریس می‌کنند. جمع کردن این افراد بسیار بسیار سخت بود.

وی گفت: حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره خودش فردی اقتصادی بوده و امتحان پس داده است. من در جلسه‌ای که با او داشتم گفت که تیم باید قهرمان شود. مجموعه‌ای که در هیأت مدیره جمع شده‌اند افرادی هستند که می‌خواهند پرسپولیس را نجات دهند و اگر حمایت طرفداران پرسپولیس نباشد این اتفاق نمی‌افتد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مونسان و کاظم‌پور مدیران اقتصادی بزرگی هستند. مونسان در جزیره کیش مدیرعامل است و به خوبی  کارهای اقتصادی را می‌داند. سلیمی شهرداری منطقه 21 را برعهده دارد و می‌دانم که چه کارهایی کرده است و با این سن هنوز هم فوتبال بازی می‌کند. زادمهر و استیلی را هم همه می‌شناسند. این افراد به هیچ وجه دنبال شهرت نیستند. هواداران هم نگران نباشند.

 

 رحیمی با تأکید بر سابقه خوب سلیمی دیگر عضو هیئت مدیره پرسپولیس در منطقه شهرداری 21 تهران افزود: کاظم‌پور نیز دیدگاه ورزشی بسیار خوبی دارد؛ این آقایان دنبال شهرت و یا چیز دیگری نیستند. می‌دانم هواداران پرسپولیس نگران و ناراحت این تیم هستند اما ما به پرسپولیس نیامدیم که تیم‌داری کنیم بلکه قصد داریم پرسپولیس یک باشگاه کامل شود بنابراین از همه هواداران پرسپولیس و رسانه‌ها خواهش می‌کنم به این تیم کمک کنند.

 

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در برخی از رسانه‌ها می‌بینم که از طرف من گفته شده که 20 درصد از جریمه بازیکنی (مهرداد پولادی)  به قوت خود می‌ماند و یا به دنبال برانکو ایوانکوویچ برای سرمربیگری پرسپولیس هستم. باید بگویم وقتی با علی دایی دست «یا علی» داده‌ایم این حرف‌ها دیگر نباید مطرح شود.

 

 رحیمی ادامه داد: هر چقدر دایی به رحیمی اعتقاد داشته باشد اما وقتی 4 مطلب در رسانه‌ها ببیند ذهنش درگیر می‌شود. اینکه گفته می‌شود دایی برای من شرط گذاشته در شأن و شخصیت دایی نیست. از طرفی من نیز  نه تنها برای علی دایی بلکه برای تدارکات تیم نیز شرط تعیین نمی‌کنم. اتفاقا برای دایی و بازیکنان باید شرایطی مهیا شود تا به کار خودشان برسند و درگیر مشکلاتی چون هواپیما و … نباشند. وظیفه‌ام این است که فضایی آرام را برای کادر فنی و هواداران فراهم کنم.

 

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تشکر از محمد رویانیان و همکاران وی در پرسپولیس اضافه کرد: مردم به خصوص هواداران پرسپولیس اگر از ما حمایت نکنند تیم ضرر خواهد کرد چرا که افرادی که در هیئت مدیره حضور دارند هر کدام برای خود مسئولیت‌های بزرگی داشته‌اند. به عنوان مثال مونسان در منطقه کیش یک قطب اقتصادی است و زمانی که این همه راه می‌آید و سپس بر می‌گردد من شرمنده می‌شوم.

 

وی با بیان اینکه در کلیشه حرف می‌زنیم اما در عمل باید به یکدیگر احترام بگذاریم، گفت: این برند پرسپولیس را چه کسانی بوجود آورده‌اند؟ اکنون که ما 30 میلیارد برای بودجه پرسپولیس تزریق کرده‌ایم حاضر بودم نصف این پول را بین پیشکسوتانی چون علی پروین، حسین کلانی و … تقسیم می‌کردم چون آنها پرسپولیس را پرسپولیس کردند. یکی از افتخارات ما وجود این سرمایه‌ها است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بار دیگر از هواداران و رسانه‌ها خواهش می‌کنم که به پرسپولیس کمک کنند و اگر رسانه‌ها ناراحتی از من دارند از آنها عذرخواهی می‌کنم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم.  امیدوارم پرسپولیس در فصل آینده باشگاه قدرتمندی شود.

در بخش پیشکسوتان هم باید برنامه‌ریزی خوبی کنیم و دست از زدن حرف‌های کلیشه‌ای برداریم.

رحیمی تأکید کرد: برند پرسپولیس پیشکسوتان هستند. اگر قانون اجازه می‌داد من نیمی از 30 میلیارد را در پاکت گذاشته و به افرادی مثل حسین کلانی، علی پروین، جاسمیان و مایلی‌کهن می‌دادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)