مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس در واكنش به صحبت های حبيب كاشاني گفت: درباره اين مسائل فعلا حرف نمي‌زنم و كار خودم را مي‌كنم.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس، علي دايي پس از تمرين امروز پرسپوليس اظهار داشت: روز جمعه بازي بسيار سختي مقابل پيكان داريم. ما با قدرت وارد بازي مي‌شويم تا در آخرين بازي ليگ برتر با يك پيروزي شيرين زمين را ترك كنيم. اميدوارم در اين بازي هواداران ما را حمايت كنند.

 

وي در جواب اين سؤال كه آيا بازيكنان شما انگيزه لازم را براي موفقيت در اين بازي دارند يا خير گفت: بازيكنان من هميشه با انگيزه هستند. خوب تمرين كردند و آماده نبرد مقابل پيكان هستند و به اميد خدا با پيروزي برابر پيكان ليگ را تمام و آن وقت به سپاهان فكر مي‌كنيم. به من اجازه بدهيد كه درباره هر كدام از بازي‌ها سرجاي خودش حرف بزنم و انشاءالله پس از پيروزي برابر پيكان درباره بازي با سپاهان حرف مي‌زنم.

 

وی در جواب اين سؤال كه در جلسه امروز حبيب كاشاني اعلام كرده كه قطعا دايي با پرسپوليس قهرمان جام حذفي مي‌شود،‌ تصريح كرد: من راجع به اين مسائل فعلا حرف نمي‌زنم. كار خودم را مي‌كنم و در زمان خودش اگر لازم بود حرف‌هايم را مي‌زنم.

دايي درباره جلسه‌اش با علي سعيدلو گفت: جلسه بسيار خوبي را با سعيدلو برگزار كرديم. ايشان هميشه به من لطف دارند. حرف‌هاي خوبي را زديم و خيلي از مسائل را مطرح كردم. ايشان هم به لطف خودش را نشان داد.

وي در خصوص اين كه آيا سعيدلو به شما گفت برو و با قدرت كارت را ادامه بده تاكيد كرد: مطمئن باشيد مشكلي نيست، آقاي سعيدلو به من خيلي لطف داشتند و من حتما تا روزي كه هستم با تمام قدرت به كار خودم ادامه خواهم داد و براي سربلندي پرسپوليس تلاش خواهم كرد.

 

دايي در پاسخ به اين سؤال كه نظر شما درباره تشويق و آوردن بنر توسط هواداران در تمرين امروز چيست، گفت: لطفا از من راجع به اين مسائل سؤال نكنيد چون بعدا برخي مي‌نويسند كه اين هواداران را من از اردبيل آورده‌ام. پس بهتر است از اين چيز‌ها نپرسيد تا فردا براي من حرف در نياورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)