پرسپولیس نیوز : مدیر روابط باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی مخالفت محمد رویانیان به فعالیت خود در باشگاه ادامه خواهد داد.

حسین قدوسی مدیر روابط باشگاه پرسپولیس هفته گذشته به دلیل افزایش حجم فعالیت‌های باشگاه و فشار کاری زیاد و همچنین برخی مشکلات شخصی، از سمت خود کناره‌گیری کرده بود که محمد رویانیان در جلسه با معاونین باشگاه ضمن اعلام مخالفت با این موضوع، خواستار ادامه فعالیت وی شد.

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در پی مخالفت مدیر عامل باشگاه، آقای قدوسی کماکان مدیریت روابط عمومی را بر عهده خواهد داشت و مسوولیت خود را انجام می‌دهد. نظر به اینکه آقای قدوسی از مدیران با تجربه رسانه‌ای می‌باشد و خدمات ارزشمندی را در زمان تصدی خود به مورد اجرا گذاشته و وظایف محوله را به نحو مطلوب انجام داده است، جزو سرمایه‌های باشگاه محسوب می‌شود. لذا پس از مذاکرات به عمل آمده با مدیر عامل محترم باشگاه، آقای قدوسی کماکان به همکاری با باشگاه ادامه خواهد داد و باشگاه پرسپولیس از خدمات ایشان کماکان بهره‌مند می‌گردد و وی از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)