پرسپولیس نیوز : نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای از شورای اسلامی شهر و شهردار تهران بابت واگذاری دو ورزشگاه پایتخت به تیم‌های پرسپولیس و استقلال تشکر و قدردانی کرد.

 به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، در نامه مهدی تاج به اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دکتر محمد باقر قالیباف آمده است: در سال های اخیر شورای شهر و شهردار تهران همواره در امر حمایت از ورزش کلان شهر پایتخت و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی آن تلاش‌های گسترده ای را انجام داده اند که بدون شک کار های ماندگاری است و به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت.

اقدام اخیر شورای اسلامی شهر تهران و شهردار در واگذاری ورزشگاه های امام رضا (ع) و شهید کاظمی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس که باعث خرسندی میلیون‌ها هوادار این دو باشگاه شده است نیز نقطه عطفی در ورزش پایتخت و کشورخواهد بود.

سازمان لیگ فوتبال ایران بر خود واجب می‌داند ضمن قدردانی از این اقدام شورای شهر و شهردار در آینده نیز شاهد این گونه تصمیم های مهم در امر حمایت و پشتیبانی از ورزش پایتخت و بویژه فوتبال از سوی مدیریت شهری باشد.

ایمان داریم که آنچه باعث پیشرفت بیشتر و بهتر ورزش خواهد شد حمایت های مادی و معنوی مدیران شهری و مسئولان دلسوز کشور به این حوزه است تا شاهد افتخار آفرینی های جوانان این سرزمین در عرصه های ورزشی جهان باشیم .

به سهم خود بار دیگر قدردان توجه  اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران جناب آقای دکتر محمدباقرقالیباف به ورزش فوتبال وخصوصا حمایت از دو تیم پر طرفدار پرسپولیس و استقلال هستیم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)