پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: اگر در یک دیدار 4 بازیکن خارجی همزمان برای یک تیم بازی کرده باشند قطعا این موضوع ایراد دارد.

بولکو، سوکای، سوشاک و جالوویچ 4 بازیکن خارجی تیم سپاهان در نیمه دوم بازی به طور همزمان در دیدار با پرسپولیس در جام حذفی حضور در زمین حضور داشتند.

هادی دزفولی در مورد حضور همزمان 4 بازیکن خارجی در دیدار سپاهان و پرسپولیس در دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: اگر در یک دیدار 4 بازیکن خارجی همزمان برای یک تیم بازی کرده باشند قطعا این موضوع ایراد دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که نصیرزاده اعلام کرده که اساسنامه امسال تغییر کرده و آیا این چنین است یا خیر، گفت: من از تغییرات اساسنامه خبر ندارم و فکر نمی‌کنم اساسنامه تغییر کرده باشد و در مورد این موضوع حتما با نصیرزاده صحبت خواهم کرد.

کارشناس داوری در ادامه گفت: اگر یک تیم 4 بازیکن خارجی همزمان در داخل زمین داشته باشد بنده معتقدم که آن تیم بازنده دیدار محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در دیدار استقلال و فولاد در لیگ برتر پنالتی که محسن ترکی به سود استقلال گرفت، درست بود یا خیر،گفت: در مورد پنالتی که به سود استقلال گرفته شد، شک دارم و فکر می‌کنم پنالتی نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)