بازیکن تیم فوتبال سایپا دسته‌گل بزرگی را به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هدیه کرد.

پیش از آغاز بازی تیم‌های پرسپولیس و سایپا همه اعضای کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس به سمت نیمکت سایپا رفته و با بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش کردند.

* برانکو سرمربی پرسپولیس با بازیکنان نیمکت نشین سایپا دست داد.

* جواد نکونام بازیکن تیم سایپا که در زمان سرمربی‌گری برانکو در تیم ملی بازیکن این تیم بود با دسته گل به سوی برانکو رفت و با وی خوش و بش گرمی کرد.

* فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا از تیم پرسپولیس و غلامرضا رضایی، رضا نوروزی و ابراهیم شکوری 3 بازیکن سایپا بودند که به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

* هواداران پرسپولیس به شدت غلامرضا رضایی را تشویق کردند.

* سایپا که معمولاً با پیراهن‌های نارنجی به میدان می‌رود امروز با لباس‌های سفید و سیاه به زمین آمد.

* مطابق همه بازی‌هایی که برگزار می‌شود لیستی در اختیار خبرنگاران داده می‌شود که بر روی آن نام بازیکنان و مربیان دو تیم نوشته شده است اما لیستی که امروز به خبرنگاران داده شده با اشتباهات فاحشی همراه بوده است. بازی امروز پرسپولیس و سایپا در چارچوب لیگ برتر است اما روی لیست داده شده به خبرنگاران، این بازی در چارچوب جام حذفی عنوان شده و همچنین تاریخ برگزاری را شنبه 21 شهریور عنوان کرده، این در حالی است که امروز چهارشنبه 25 شهریور است!

* ایمان صادقی که در 3 بازی اول امسال پرسپولیس دروازه‌بان فیکس این تیم بود امروز در لیست 18 نفره سرخپوشان قرار ندارد تا باز هم مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد.

* تیم فوتبال پرسپولیس همانند بازی با پیکان با لباس‌های بدون اسپانسر وارد زمین شد.

* موسی سلامت جانباز پرسپولیسی بنری با خودش به ورزشگاه آزادی آورده که روی آن عدد 6 نوشته شده است.

* مارکار آقاجانیان یکی دیگر از مربیان تیم ملی هم به ورزشگاه آزادی آمد تا در کنار سایر همکارانش این بازی را از نزدیک تماشا کند.

 

* در قسمت VIP بهنام ابوالقاسم پور و همچنین پدر محمد نوری حضور دارند. محمدرضا ساکت،مشاور سازمان لیگ هم در کنار دستیاران کی روش در جایگاه CIP حضور دارد.

* حدود 30 نفر هوادار تیم سایپا در جایگاه استقلالی ها نشسته اند.

* هواداران پرسپولیس علیه جواد نکونام شعار سر دادند.آنها با شعار «نکونام یادت باشه کریمی سرورته» به وی حمله کردند.

 

*کریم باقری که گفته می شد به خاطر کمردرد شاید امروز بر روی نیمکت نشیندبه ورزشگاه آمد و روی نیمکت نشست و از سوی هواداران به شدت تشویق شد.

 

حدود 8 تا 10 هزار در ورزشگاه حاضر هستند.

 

* غلامرضا رضایی با شعار «غلام ده ثانیه» از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس با سایپا تا دقیقه 15، صفر – صفر مساوی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)