جمعه 18 بهمن (16:00)

مرجع خبری پرسپولیس : او در طول 11 بازی اخیر پرسپولیس هیچ وقت به طور محکم از موقعیت خودش دفاع نکرد…

سرمربی قرمزها سرانجام از موضعش عقب نشست تا باشگاه برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و همین طور لیگ قهرمانان آسیا مربی خارجی بیاورد.
بعد از آنکه عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 دوشنبه، اظهارات ضد و نقیض مدیران باشگاه پرسپولیس و بخصوص مدیر عامل این باشگاه را به باد انتقاد گرفت، افشین پیروانی که در برنامه حضور داشت کمی جسارت پیدا کرد تا بگوید من سرمربی تیم هستم و باید امنیت شغلی داشته باشم اما این موضع به فاصله 48 ساعت بعد و وقتی او پس از برد مقابل داماش به باشگاه رفته بود، به شکلی عجیب تغییر کرد تا سرمربی قرمزها به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بگوید: «من کاملا در خدمت باشگاه هستم و اگر ماموریت مرا از سرمربی به مربی تغییر دهند آن وقت به عنوان مربی در خدمت تیم خواهم بود».

حقیقت این است که افشین پیروانی باید بپذیرد اگر باشگاه او را به عنوان سرمربی قبول ندارد مقصر اول و آخر خود اوست. او در قبال هر موضعی تسلیم شده و حالتی توام با عشق و رضا را نمایش می‌دهد. فارغ از آنکه اگر به حرفی که می‌زند ایمان داشته باشد می‌تواند عشقش را به شکلی زیباتر متجلی کند. کسی فراموش نمی‌کند امیر قلعه‌نویی که این روزها به پروین استقلالی‌ها تبدیل شده چقدر در راه استخدام مربی خارجی برای استقلال مقاومت کرد و چقدر برای این تصمیم شماتت شد ولی به هر حال کاری کرد که استقلال قهرمان شد و حالا هم تیمی ساخته که به قول محمود یاوری سیل و زلزله هم نمی‌تواند جلویش را بگیرد. استقلال الان زیباترین و مدرنترین فوتبال را ارائه می‌کند و دوست و دشمن از فوتبالش لذت می‌برند.
امیر حاج رضایی که در برنامه 90 دوشنبه به پیروانی پیشنهاد داده بود بعد از داربی استعفایش را تقدیم مدیران باشگاه کند در این باره می‌گوید: «کاش آقای پیروانی در آن برنامه آنقدر خاموش با حقایق برخورد نمی‌کرد. او نمی‌خواهد حرفی بزند و گویا هیچ اعتراضی نسبت به اتفاقات درون باشگاه ندارد. پس ضرورتی ندارد ما هم زیاد ذهنمان را مشغول این ماجرا کنیم. او خودش می‌خواهد که این ماجراها در باشگاه اتفاق بیفتد».
با این اوصاف باید به مدیران پرسپولیس حق داد که به دنبال مربی خارجی باشند. فردی که حقوق شخصی‌اش را طلب و این جسارت را به تیم هم منتقل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)