با توجه به شرایط موجود در اردو پرسپولیس، سرمربی این تیم کار سختی در مقابل النصر خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه الاول پارک ریاض در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی برای اینکه بتواند به عنوان یکی از سه تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه منطقه غرب به دور بعدی صعود کنند نیاز دارند که زمین را با امتیاز ترک کنند، اما کمبود بازیکنان این تیم در فاز هجومی در این بازی برای این تیم دردسرساز خواهد شد.

یاسین سلمانی که در بازی با گل‌گهر سیرجان دچار مصدومیت در ناحیه رباط صلیبی خود شده بود مدت‌هاست در دسترس نیست و در این بازی غایب است. سعید صادقی بهترین گلزن این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز به دلیل سرماخوردگی این بازی را راز دست خواهد داد. محمد عمری نیز که در بازی با نساجی دچار کشیدگی همسترینگ شد و به نظر می‌رسد در این بازی غایب باشد و وحید امیری نیز هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده است. به این ترتیب گل‌محمدی در فاز هجومی خود تنها، مهدی ترابی، نبیل باهوئی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی را در خط حمله در اختیار خواهد داشت و همین موضوع کار یحیی و شاگردانش را در این بازی سخت‌تر خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)