رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.

سرهنگ محمد گودرزی، درباره اعتراف به ۵۰ فقره جیب بری در دربی تهران بیان داشت: با توجه به برگزاری دربی، عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به صورت نامحسوس در داخل استادیوم مستقر و اقدام به اجرای طرح شناسایی سارقان کردند که در همین حین ۵ مرد جوان که به صورت تیمی، اقدام به زاغ زنی و سرقت از شهروندان می‌کردند را شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر واحدهای مستقر، هر ۵ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و ۲۷ دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان حدوداً ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۵۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق یکی از متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: متهمان جهت کشف جزئیات بیشتر پرونده تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)