دیگر شورش را در آورده اند! هوچی گری و جو سازی علیه محبوبترین تیم آسیا به حدی رسیده که گویی پرسپولیس تیم منتخب "جهنم" است که قرار است عذابی الهی بر سر مردم عادی وارد کند…! موضع گیری علنی فدراسیون و تصمیم گیری های دشمنانه و عداوت گونه آنان آنچنان تاب هواداران را بریده که هر لحظه باید انتظار انفجار این بشکه باروت خشم را داشت!

برنامه ریزی مسابقات و برگزاری بازی های تیم دوم پایتخت بعد از همه تیمها(!!) آنقدر ادامه داشت تا این باشگاه بحران زده از این لطف نهایت بهره را برده و به قول رویانیان با کمک آسمان و زمین و دریا و… به زور بر صدر جدول تکیه بزند! تصمیمات عجیب داوران بازی های پرسپولیس که همواره به ضرر این تیم بوده آنقدر ادامه داشته و دارد تا بالاخره مانعی اصلی بر سر راه موفقیت تیم باشد! نکته جالب عکس این داستان برای تیم آبی پوشی است که همیشه از این اشتباهات البته سهوی(!!!) نصیب برده و به پیروزی دست یافته است! البته که اعتراض به حق پرسپولیس در دیدار با سپاهان و افشای فساد در جامعه پاک پاک پاک داوری(!!) هزینه ای بس گزاف برای این تیم داشته است به نحوی که سرخ پوشان در تمامی بازی های بعد از آن همواره خود را در برابر جبهه متحد و قدرتمند داورانی می دید که سعی بر تلافی آن ماجرای تاریخی داشته اند.از قضا همین موضوع مستمسک تیم های دیگر لیگ هم شده تا با هوچی گری و فرافکنی اینطور القا کنند که پرسپولیس نظر کرده فدراسیون است و متنفع از همه اشتباهات داوری! نمونه آخر آن به بیانیه سراسر کذب و سرشار از افترای باشگاه نفت تهران باز می گردد که در آن, معدود تصمیم درست داور بازی در عدم پذیرش گل آفساید بازیکنان این تیم که در تمامی تصاویر "کاملا" واضح بود را به چالش کشیده و مدعی شدند این گل سالم بوده است! البته وقتی رییس دپارتمان داوری یک کشور که خود در راس فساد این تشکیلات قرار دارد از تشخیص همچین صحنه ساده ای عاجز است و قاطعانه رای بر صحت گل ناسالم می دهد ,نمی توان از باشگاهی مثل نفت تهران انتظاری جز ماهی گیری از این آب گل آلود را داشت.حتی بزرگنمایی تکل مسلمان روی پای مدافع نفت که نمونه آن را به کرات در سایر بازی ها خصوصا دیدار های تیم دوم پایتخت مشاهده می کنیم و درخواست غیر مستقیم محرومیت وی نیز در همین راستا است.گویا محرومیت نا عادلانه صادقیان به تیمهای دیگر لیگ برتری بسیار خوشایند آمده که چپ و راست در منصب قضا و با شعار عدالت یکسان(کدام عدالت؟!!) برای همه تیمها خواهان محرومیت بازیکنان پرسپولیس هستند.باید منتظرماند و دید قاضی القضات دستگاه فوتبال کشور بار دیگر کدام بازیکن را به کدام بهانه محروم می کند؟

 

بودجه مصوب مجلس برای سرخابی ها به ناگه تنها برای پرسپولیس حرام می شود! حق پخش واقعی تلویزیونی پرداخت نمی شود؛ بازیکنان و مربیان این تیم محبوب پشت سر هم به عللی مضحک محروم می شوند؛ هرگونه صدای مخالف از جانب این تیم با سیلی از پاسخ های تند و موضع گیری های شدید از جانب مسئولان فدراسیون مواجه می شود؛ سرمربی تیم را بی دلیل و بدون مدرک قانونی محکوم  می کنند و وقتی خود را در برابر قانون می بینند مجبور به عدول از این تصمیم اشتباه می شوند اما طوری القا می کنند که انگار لطفی به وی و باشگاه او کرده اند! مالک متمول باشگاه راه آهن را به جرم مفاسد اقتصادی بازداشت می کنند و در این بین سعی می کنند به زور نوعی ارتباط بین وی و باشگاه بسازند تا به وسیله آن بحرانی جدید را آغاز کنند و در مقابل؛ ثروتمند ترین نهاد شبه دولتی کشور به داد تیم دوم می رسد و با کمکی چند میلیاردی شوکی مثبت به این تیم می دهد تا شهردار تهران به این ترتیب حمایت خود از رقیب رویانیان را اعلام کند و از آن طرف خواهان خسارت از باشگاه سرخ تهران, این کودک سر راهی؛ هستند!

 

براستی این مجموعه اقدامات که هر روز در ابعادی تازه تکرار می شود چه معنی ای می دهد؟آیا غیر از دشمنی با تیم چیز دیگری است؟آیا این دشمنی و عداوت به دلیل علاقه وافر هواداران به این تیم مردمی نیست؟آیا سر منشا این دشمنی در راهرو های فدراسیون و از جانب پدر خوانده های متعدد فوتبال ایران نیست؟این دشمنی (این تعدد بکار گیری واژه "دشمن" با آن عبارت "دشمن" معروف متفاوت است!!) تا به کجا ادامه دارد؟واقعا چه در این فوتبال می گذرد؟اگر به قول دکتر شوالیه مهندس فتح الله زاده(!) بحث تقسیم جام قبل از پایان مسابقات است پس چرا رویانیان و دایی و بازیکنان و هواداران را سر کار می گذارند؟این تلاش ها آیا واقعا ثمری دارد؟

 

امروز زخم شمشیر فدراسیون نشین ها آنچان عمیق گشته که نفس هواداران را بند آورده است .مانده ایم فریاد تظلم خواهی خود را به کدامین محکمه عدالتی ببریم که در آن آقای رییس خندان (!) با تلخند های مضحک خود نقشی نداشته باشد و بتوانیم اعاده حق کنیم.آنان که در عزای مظلومین تاریخ اشک ها می ریزند بد نیست سری به این ظلم آشکار بزنند شاید بفهمند که مظلومیت واقعی چیست و کجاست.با همه این مشکلات؛ خدای را شکرگزاریم که نه وابسته به مافیای فوتبالیم, نه پدرخوانده ها در تیممان هستند.نه حقی پایمال کرده ایم و نه داوری را تطمیع نموده ایم که به علیه رقیب مان سوت بزند.نه بازیکنان حریف را با پیشنهادات میان فصل و اغوا کننده "دو هوایی" کرده ایم که بازی خود را انجام ندهند و نه آکادمی ای داریم که فجایع عجیبی در آن رخ دهد و هیچ نهادی هم به آن رسیدگی نکند.تا بوده همین بوده که استقلال تیم وابسته به نهاد قدرت بوده و پرسپولیس تیمی متعلق به عامه مردم و تاریخ هم گواه این موضوع است که همواره ملت بر حکومت برتر بوده است!با همه این شرایط؛ کسب عنوان قهرمانی برای این تیم ارزشی صد چندان دارند وگر نه جام گرفتن های متعدد تیمهای حکومتی ولو زرد باشند یا آبی؛ هنر بزرگی نیست…!

 

 

علی ستایش

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)