حاشیه های جدایی مجتبی جباری از استقلال به شبکه های اجتماعی هم کشید.

به گزارش اوج ، بعد از جدایی غیر منتظره مجتبی جباری از استقلال و رفتن او به سپاهان، تا یکی دو ساعت هیچ خبری در این زمینه در صفحه اصلی او در شبکه اجتماعی منتشر نشد.
با این همه ساعت 13 دیروز مسئول این صفحه آخرین پستش را منتشر کرد و در آن با اشاره به جدایی مجتبی، اعلام کرد او مثل بعضی از بازیکنان – فرهاد مجیدی – با دروغ از استقلال جدا نشد و بچه اش را بهانه نکرد.

مسئول صفحه جباری در  ادامه از هوادارانی که شماره 8 را بی غیرت خوانده اند، انتقاد کرده است.

حرفهای او خیلی زود با واکنش های  متفاوتی روبه رو شد. آنهایی که هوادار مجتبی بوده اند، مدعی شده اند که با رفتن جباری، استقلال خلا یک بازیکن بازیساز را قطعا احساس خواهد کرد. یکی از آنها نوشته: "  دوستانی که از رفتن مجتبی خوشحال شدین،  بذارین امسال وقتی‌ هیچکس نبود پاس ۴۰ متری بده میفهمین همین حضور نصف و نیمه که هر سال تو تیم داره چه ارزشی داره،مجتبی‌ جباری ۹ سال تو استقلال بازی کرد مثل اینکه واستون عادی شده،یه سال نباشه میفهمین چقدر بدون اون مشکل داریم"

از طرف دیگر هواداران فرهاد مجیدی، به شدت به مسئول صفحه جباری حمله کرده اند و گفته اند کسی حق ندارد که بازیکنی را با محبوبترین بازیکن استقلال مقایسه کند و هیچ کس حق توهین به شماره 7 را ندارد.

یکی از هواداران فرهاد نوشته:" فرهاد  نیاز مالی داشت  که رفت… مجتبی  هر سال ادمو تا روز اخر حرص میداد ……این اقا حرف نمیزد اما موقعی که حرف  میزد تیم تا نیم فصل تو حاشیه بود. … این اقا بیشترین پولو بهش دادن اما  تیمو تو این شرایط تنها گذاشت "

به این نکته هم اشاره کنیم که بسیاری از جملات چاپ شده به هیچ عنوان قابل انتشار نبود و هواداران جباری و مجیدی به شدت از خجالت یکدیگر درآمده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)