http://www.perspolisnews.com/images/tumb/89/others/other8/damash.jpgمرجع خبری پرسپولیس : در فاصله  15 ساعت تا بازی پرسپولیس و داماش جنجال بر سر اینکه بازی در کدام ورزشگاه برگزار شود، ادامه دارد.

 

عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان اعلام کرده است که تیم فوتبال داماش گیلان حاضر است بازی را در استادیوم آزادی انجام دهد اما با بازی در ورزشگاه سردار جنگل موافقت نخواهد کرد .

 

در حالی که بنابر اعلام رسمی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قرار است تا بازی دو تیم فوتبال داماش گیلان با پیروزی تهران در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی فردا در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شود ، اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارد که این بازی به ورزشگاه سردار جنگل منتقل شده است .

 

این در حالی است باشگاه داماش گیلان با انتقال این دیدار به ورزشگاه سردار جنگل مخالفت کرده است و حاضر به انجام این مسابقه در سردار جنگل نیست .

 

علی  سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان با اعلام این خبر افزود : موضوع انتقال بازی از عضدی رشت به سردار جنگل بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال فقط در صورتی امکان پذیر بود که  باشگاه داماش و هیئت فوتبال استان با آن موافقت می کردند ، در حالی که باشگاه و هیئت فوتبال قبلا با این درخواست مخالفت کرده و باشگاه پرسپولیس نیز در جریان این امر قرار داشت و آقای عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ نیز موضوع را به طرف دیگر اعلام کرده بودند.

 

سراوانی ادامه داد : ما امروز در جریان خبر تغییر محل مسابقه آن هم به صورت غیر رسمی قرار گرفتیم که این امر هم به شورای تامین استان نسبت داده شده است و به نظر می رسد فرمانداری هم در جریان این موضوع قرار گرفته و بر انتقال مسابقه اصرار دارد اما مدیریت باشگاه جناب مهندس عابدینی با ارسال نامه های رسمی به استاندار محترم جناب آقای روح الله قهرمانی و اداره کل تربیت بدنی و هیئت فوتبال با این امر مخالفت کرده و اعلام کرده است در صورت انتقال بازی به سردار جنگل از انجام مسابقه با پرسپولیس تهران خودداری خواهند کرد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)