سران باشگاه آرسنال از پپ گوارديولا دعوت کرده اند تا در کنفرانسي براي سرمربيان که در روز 19 دسامبر سال جاري در ورزشگاه اميريتس برگزار مي شود، شرکت کند.

البته به نظر مي رسد که پپ گوارديولا هنوز به دعوت توپچي ها براي شرکت در اين کنفرانس پاسخ نداده است. در اين ميان، تنها ونگر و سران آرسنال نيستند که به مربي جوان کاتالان و شيوه کاري اش علاقه دارند. چرا که  چند روز پيش رسانه هاي خبري از ديدار اتفاقي سرالکس فرگوسن و  پپ گوارديولا در جريان مسابقات تنيس اوپن آمريکا که چندي پيش برگزار شد، خبر دادند و شنيده مي شد که در جريان اين مسابقات، صحبت هايي هم ميان آن دو انجام شده و فرگوسن به مربي اسپانيايي پيشنهاد داده تا بعد از کنار رفتن او از نيمکت مربيگري شياطين سرخ، گوارديولا هدايت يونايتد را در دست بگيرد که البته خيلي سريع اين اخبار تکذيب شد.

*ديدار روسل و گوارديولا

از سوي ديگر و طبق برنامه ريزي هاي انجام شده، ساندرو روسل، رئيس باشگاه بارسلونا  قرار است در اواخر ماه سپتامبر براي قطعي کردن برخي از تعهدات بين المللي باشگاه کاتالان به نيويورک سفر خواهد کرد و دراين سفر ممکن است با پپ گوارديولا، مربي سابق بارسا که براي يک سال استراحت، شهر نيويورک را براي زندگي برگزيده ديدار کند، سران بارسا که امسال به خواسته تيتو ويلانووا، مربي جديدشان، تور تابستاني اي در کشور آمريکا برگزار نکرده، همچنان آ مريکا را به عنوان يکي از بازارهاي خوب اقتصادي و يکي از اهداف تجاري خوب براي اين باشگاه به شمار مي رود.

حالا و با سفر روسل به نيويورک، اين احتمال وجود دارد که در صورتي که برنامه هاي فشرده اين دو نفر اجازه دهد، با هم ديداري داشته باشند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)