مرجع خبری پرسپولیس : مدیرکل تربیت بدنی استان تهران از تعویق دومین دوره مسابقات “جام ولایت” خبر داد و گفت: این تورنمنت با حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس و دو باشگاه خارجی آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

 

ضمن اعلام این خبر افزود: در نشستی که با نمایندگان باشگاه‌ها داشتیم، آنها تاکید کردند برگزاری تورنمنت جام ولایت قبل از شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر به واسطه فصل بدنسازی و دوره آماده سازی تیم‌ها مناسب نیست از این رو برگزاری مسابقات به تعویق افتاد.


وی در خصوص زمان جدید برگزاری دومین دوره تورنمنت جام ولایت گفت: در آبان‌ماه مسابقات لیگ برتر به دلیل برپایی اردوی تیم ملی حدود 20 روز تعطیل خواهد شد که ترجیح دادیم از این فرصت برای برگزاری دومین دوره تورنمنت جام ولایت که می تواند به آماده نگه داشتن تیم‌ها در شرایط مسابقه کمک کند، استفاده کنیم.


افتخاری جایزه این دوره از مسابقات را 300 هزار دلار عنوان کرد و گفت: مسابقات طی روزهای 10 لغایت 27 آبان و در ایام هفته ولایت در دو ورزشگاه آزادی و تختی تهران برگزار خواهد شد.


مدیرکل تربیت بدنی تهران در مورد تیم‌های شرکت کننده در این دوره از تورنمنت ولایت گفت: در این دوره از مسابقات استقلال و پرسپولیس از تهران حضور خواهند داشت و مذاکراتی با باشگاه‌هایی از کشورهای برزیل، ترکیه یا امارات انجام داده‌ایم تا تیم های مطرحی از این کشورها را به تهران دعوت کنیم.


افتخاری همچنین افزود: پیشنهاد قرار گرفتن مسابقات “جام ولایت” استان تهران را در تقویم سازمان لیگ برتر داده‌ایم و تاریخ برگزاری مسابقات با هماهنگی سازمان لیگ و در زمان تعطیلی مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته شده است.


نخستین دوره تورنمنت ولایت با شرکت شش تیم استقلال، پرسپولیس، راه آهن، سایپا و تیم فوتبال امید ایران طی روزهای 26 تیر تا 2 مرداد سال 89 در ورزشگاه تختی برگزار شد که با قهرمانی تیم فوتبال امید کشورمان به پایان رسید.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)