پرسپولیس نیوز :مدیر روابط عمومی سازمان لیگ حرفه ای بخش های مختلف مربوط به مراسم انتخاب بهترین ها را تشریح کرد.

محمد رضا بهمنی درباره این مراسم اظهار داشت: مراسم انتخاب بهترین های لیگ از ساعت 20:45 روز سوم مرداد آغاز خواهد شد. اگر این مراسم از شبکه 2 سیما پخش شود شام و پذیرایی از میهمانان در ساعت 22:30 خواهد بود اما اگر مراسم از شبکه 3 سیما پخش شود پذیرایی از میهمانان و صرف شام در ساعت 21 خواهد بود.

وی درباره بخش های مختلف این  برنامه اذعان داشت: مجموعا 18 آیتم در 3 بخش داریم که طی آن برترین های فوتبال کشور در فصل گذشته انتخاب می شوند. انتخاب این نفرات در حضور کارشناسان، مدیران عامل، مربیان، مدیران رسانه ای، کارشناسان صدا و سیما، پیشکسوتان فوتبال، مدیران فعلی و ادوار گذشته، مسئولان فدراسیون فعلی و گذشته و همچنین مسئولان سازمان لیگ و با رای این نفرات صورت می گیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره جوایزی که در این مراسم اهدا خواهد شد خاطرنشان کرد: این جوایز به بهترین بازیکن، آقای گل، بهترین مهاجم، بهترین دروازه بان، بهترین مدافع، مرد سال فوتبال، مربی برگزیده، باشگاه برتر، بهترین هیات برگزارکننده، بازیکن اخلاق، داور برتر، کمک داور برگزیده، خانم گل مسابقات بانوان و بهترین بازیکن در بخش بانوان اهدا خواهد شد. همچنین بهترین بازیکن و آقای گل لیگ یک نیز دیگر نفراتی هستند که در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی در ارتباط با میهمانان ویژه این مراسم تصریح کرد: علاوه بر مدیران ورزشی شبکه های سیما که در این مراسم حضور دارند میهمانان ویژه ای نیز از پیشکسوتان به مراسم دعوت شده اند که اگر در ایران باشند از آنها برای اهدا جوایز استفاده خواهد شد، از جمله کریم باقری، علی کریمی، علی دایی، فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی کیا. همچنین کانون ایران نوین نیز از چند هنرپیشه سینما و 3 خواننده معروف دعوت خواهد کرد. ضمن اینکه میهمانان دیگری نیز از سایر رشته های ورزشی و همچنین چند چهره سیاسی و فرهنگی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت. البته به دلیل فشردگی مراسم و زیاد بودن تعداد آیتم های این برنامه سعی می شود هر بخش در حداقل زمان ممکن انجام شود.

بهمنی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این مراسم از سردبیران رسانه های ورزشی، خبرگزاری ها و سایت های ورزشی دعوت و تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)