مرجع خبری پرسپولیس : دوستان مشترك جادوگر و امپراطور زمينه بازگشت علي كريمي رابه تيم ملي فراهم كردند.


با وجود مشكلات پيش آمده، علي كريمي به دوستانش اعلام كرده كه در صورت دعوت به تيم ملي آن را خواهد پذيرفت.

پس از اردوي كذايي اتريش علي كريمي اين‌بار با افشين قطبي به شكل برخورد كه با تنبيه انضباطي و عدم دعوتش به تيم ملي همراه بود. اين موضوع كه موجب نگراني علاقمندان، اهالي و مسئولان فوتبال شده بود با وجود شناختي كه از علي كريمي وجود داشت اين ذهنيت را پديد مي‌آورد كه بار ديگر تيم ملي در يك برهه حساس از وجود اين ستاره انكارناپذير محروم خواهد بود اما تلاش دوستمان مشترك عاقبت باعث شد تا كريمي اعلام كند در صورت دعوت مجدد از سوي سرمربي تيم ملي در اردو حاضر خواهد شد.


نكات قابل توجه اين اتفاق ابتدا تنبيه انضباطي است كه قطبي براي اين ستاره بزرگ در نظر گرفت و از آن جالب‌تر برخورد حرفه‌اي كريمي است. همگان به ياد دارند كه جادوگر دست خيلي از دوستان سرشناس را براي آشتي با شهريار(علي دايي) در آن روز عجيب رد كرد كه موجب شد تيم‌ملي يكي از موثرترين‌هايش را در حساس‌ترين بازي‌هاي مرحله مقدماتي جام جهاني به همراه نداشته باشد.


امپراطور نيز اين‌بار قاطعيتي را نشان داد كه همواره از او انتظار داشته با وجود اينكه اين روزها تعداد اخبار خوب در فوتبال ايران به شدت كم و ناچيز است، اين خبر مي‌تواند بهترين خبر ماه اخير باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)