پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس پیش از بازی با صبای قم بیانیه ای صادر کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر و سپاس از حضور هواداران در ورزشگاه‌ها برای حمایت از اعضای تیم در شرایطی که فقر تماشاگر بحث اول فوتبال ایران است، از طرفداران دعوت کرد با حضور هر چه گسترده‌تر در بازی‌های آتی، ضمن اعلام حمایت مجدد خود از کادر فنی و بازیکنان تیم، بار دیگر عظمت خانواده بزرگ پرسپولیس را به نمایش بگذارند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه آمده است: پرسپولیس در حساس‌ترین شرایط فصل قرار دارد. اکنون در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که باید آن را به درستی پشت سر بگذاریم تا این فصل سخت و دشوار با سربلندی طی شود.

پرسپولیس با وجود تمام مشکلات سال‌های اخیر و در فقر تماشاگر فوتبال ایران، تنها رونق بخش رقابت‌های لیگ بود و پرتماشاگرتر بودن بازی‌های پرسپولیس، مایه فخر هر پرسپولیسی است. تیمی که خاستگاه آن از میان آحاد جامعه است و باید این حقیقت را هر چه بیشتر به اثبات برسانیم.

پرسپولیس اکنون نه فقط برای کسب سهمیه حضور در جام قهرمانان آسیا، بلکه هنوز برای قهرمانی امیدوار است. اعضای تیم با هدایت سرمربی با درایت و مقتدری چون علی دایی مصمم هستند بعد از هفته‌های سختی که داشتیم، یکبار دیگر غرور و حماسه خلق کنند و بر ما است که بیشتر از همیشه حامی آنها باشیم.

اینکه همواره گفته‌ایم، هواداران پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط فریادرس تیم محبوب خود بوده‌اند. نه یک شعار، بلکه واقعیتی غرورآفرین است که تکرارش نیز کام را شیرین کرده و شور و هیجان را در کالبد پرسپولیس به غلیان در می‌آورد.

هواداران عزیز، صبور و فهیم پرسپولیس؛ می‌دانیم که حتی تصور لحظات سخت و پر استرسی که پشت سر گذاشته شد نیز دشوار است اما همه ما هنوز همان شعار همیشگی را به یاد می‌آوریم. همان روزهایی که فریاد سر می‌دادیم؛ «پرسپولیس، اول بشی، آخر بشی، دوستت داریم» و پرسپولیس در حرکت دوباره‌ای که تلاش و عرق ریزان سرخپوشان غیرتمند در تمرینات روزهای اخیر نویدش را می‌دهد، چشم به رسیدن قدم‌های حماسه‌ساز شما دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)