مرجع خبری پرسپولیس : شاگردان منوچهر عبدا…نژاد در خانه تیم پاس نوین به پیروزی پر گل دست یافتند.

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه؛ امیدهای پرسپولیس تحت هدایت عبدالله نژاد در این مسابقه که در زمین بهار عبدل آباد انجام شد با سه گل حریف خود پاس نوین را مغلوب کردند.

 

این در حالی بود که با توجه به عرض کم زمین، حریف تلاش می کرد با یک بازی بسته، سرخپوشان را متوقف کند اما امیدهای پرسپولیس در نهایت با گل های الهایی و سیف الهی نیمه اول و گل میلاد قاسمی در نیمه دوم به پیروزی رسید.

 

عبدا… نژاد در این بازی، داستانی، قدمی، الهایی، سیف الهی و برزگر را در اختیار داشت، غیر از داستانی که هنوز با بزرگسالان تمرین می کند، چهار بازیکن دیگر نیز سابقه حضور در تمرین بزرگسالان را دارند.

 

سرمربی امیدها در اینباره گفت: این چهار نفر همچنان تحت نظر کادر فنی تیم اصلی پرسپولیس هستند. آقای عاشوری مرتب با ما در تماس هستند و از وضعیت این نفرات جویا می شوند و ممکن است در زمان مناسب بار دیگر شانس حضور در تمرینات بزرگان را داشته باشند.

 

همچنین روح ا… سیف الهی توسط مارکار آقاجانیان سرمربی تیم ملی زیر 22 سال که به تیم ملی «ب» نیز شهرت دارد، دعوت شد. سیف الهی که با حضور در دقایق محدودی از بازی بزرگسالان مورد توجه قرار داشت، از امروز به این تیم ملحق شد.

 

این تیم خود را برای رقابت های آسیایی زیر 22 سال آماده می کند که توسط AFC طراحی شده است.

 

و اما سیف الهی در اینباره می گوید: برای دومین بار است که به تیم ملی دعوت می شوم. قبل از این توسط آقای دوستی به تیم ملی جوانان دعوت شده بودم ولی فقط در یک اردو شرکت کردم. اینبار تمام تلاش خودم را می کنم تا بتوانم در اردوهای بعدی باشم.

 

سیف الهی درباره احتمال بازگشت به تمرینات تیم بزرگسالان نیز گفت: گفته اند که برای آینده این احتمال وجود دارد. بستگی به عملکرد ما و نظر کادر فنی دارد. به هر حال من که انگیزه های خودم را دارم و سعی می کنم از فرصت ها استفاده کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)