مرجع خبری پرسپولیس : مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي را براي ديدن مستندات خودمان به كميته حقوقي باشگاه دعوت خواهيم كرد.

 

مصطفي شكري در خصوص اعتراض علي ‌دايي به اتفاقات رخ داده رأي رضا نورمحمدي در خصوص بازي با استيل آذين عنوان كرد: علي دايي سرمربي پرسپوليس است و حق دارد كه از برخي مطالب بي‌اطلاع باشد. به همين دليل و با توجه به مستنداتي كه در دست داريم از آقاي دايي دعوت مي‌كنيم به كميته حقوقي باشگاه پرسپوليس بيايد و لايحه‌اي كه به كميته انضباطي و استيناف نوشته‌ايم را ببيند.

 

مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس ادامه داد: به دنبال اين هستيم تا هرچه سريع‌تر دغدغه و ناراحتي علي دايي كمتر شود و به همين علت ايشان را دعوت خواهيم كرد.

 

قطعا هيچ گونه كم كاري انجام نشده و ما طبق روال كارهايمان را انجام داديم.

 

شكري تصريح كرد: وظيفه خودمان را به خوبي به عنوان يك كار حرفه‌اي دنبال كرديم. اسناد و مدارك موجود است و هرگز نمي‌توان آن را دستكاري كرد حال چرا دير يا زود وضعيت نورمحمدي به اطلاع دايي رسيده شده، من از اين موضوع بي‌خبرم.

 

وي در پايان در خصوص ساير اتفاق‌هايي كه در بخش حقوقي باشگاه پرسپوليس رخ داده و باعث ناراحتي دايي شده گفت: من به شما مي‌گويم مسئله‌اي نبوده كه آقاي دايي بخواهد از طريق باشگاه اعتراض كند. اگر هم چنين مواردي باشد ما سريعا وارد عمل خواهيم شد و در قالب حرفه‌اي مسئله را پيگيري خواهيم كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)