پرسپوليس نيوز :‌ كانون هواداران باشگاه پرسپوليس با دعوت از هواداران براي حضور در بازي حساس برابر فولاد خوزستان از حمايت هاي آنان در بازي هاي اين فصل تشكر كرد.

به گزارش پرسپوليس نيوز ،‌ حسين فريدوني رييس كانون هواداران باشگاه پرسپوليس با اعلام اين مطلب افزود: مسابقه برابر فولاد براي ما بسيار مهم است و اين بازي سكوي پرتاب ما براي دربي است.

وي با تشكر از حمايت هاي هواداران تا اين جاي فصل ادامه داد: تماشاگران ما ثابت كرده اند كه از هر نظر بهترين هستند و طبق اعلام سازمان ليگ در فصل جاري چه از نظر كمي و ثبت آمار استثنايي و چه از نظر كيفي و رعايت موازين اخلاقي بي نظير بوده اند.

فريدوني در ادامه گفتگوي خود با پرسپوليس نيوز افزود: در شرايط فعلي مسابقه پرسپوليس برابر فولاد به نوعي يك بزنگاه تاريخي به حساب مي آيد و برد در اين بازي مي تواند سكوي پرتاب تيم براي حضور هرچه قدرتمندتر در مسابقه هفته آينده برابر استقلال باشد. ‌پرسپوليس اگر در اين بازي نتيجه بگيرد با روحيه اي مضاعف به استقبال دربي خواهد رفت و شانس موفقيت تيم در اين مسابقه حساس فصل به شكل قابل توجهي افزايش مي يابد.

همان گونه كه كادرفني و بازيكنان همدل شده اند تا يك بازي جوانمردانه و در خور شأن پرسپوليس در اين مسابقات به نمايش بگذارند هواداران هميشه همراه و با تعصب پرسپوليس هم تيم را تنها نگذارند تا با حضور پرشورشان و حمايت از اعضاي تيم در طول 90 دقيقه ‌، سرخپوشان را در دستيابي به اين موفقيت ياري رسانند.

رييس كانون هواداران باشگاه پرسپوليس همچنين از برنامه هاي ويژه باشگاه پرسپوليس براي هواداران در دربي پايتخت و شب ميلاد حضرت معصومه(س) خبر داد كه جزييات آن در طول هفته پيش رو اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)