باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برای دیدار سرخپوشان ایران برابر تیم آلومینیوم اراک، از هواداران خود دعوت به عمل آورد تا در بازی لیگ، آماده میزبانی در لیگ نخبگان باشیم.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میزبان تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای شهر قدس خواهند بود.
به همین مناسبت، باشگاه پرسپولیس طی درخواست از هواداران پرشمار و محبوب خود از آنها دعوت کرد تا در دیدار برابر نماینده اراک با حضور در ورزشگاه شهر قدس از تیم خود حمایت کنند.
باشگاه پرسپولیس تاکید دارد بنابر محدودیت و ظرفیت این ورزشگاه، هواداران تنها با تهیه بلیت در ورزشگاه حاضر شوند چرا که در غیر این صورت از ورود آنها جلوگیری خواهد شد.
با توجه به برگزاری اولین مسابقه آسیایی در لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهدای شهر قدس و انعکاس خوب برگزاری بازی شب گذشته، انتظار می‌رود هواداران پرشور پرسپولیس به عنوان میزبان این مسابقه، میزبانان شایسته‌ای باشند و هر یک خود را مسوول برگزاری بدانند و چهره باشگاه و تیم قهرمان فوتبال ایران را با ایجاد یک میزبانی ارزنده بار دیگر به نمایش بگذارند.
روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس، میزبانی خود را در لیگ برتر و برابر تیم آلومینیوم اراک، برای بازی دوشنبه نهم مهرماه برابر پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا محک می‌زند.
میزبانی در لیگ برتر و در ورزشگاه شهدای شهر قدس، فرصت خوبی است تا باشگاه پرسپولیس و هواداران محبوب این تیم، با شرایط و امکانات موجود در این ورزشگاه، نمایش قابل قبولی از فوتبال و پذیرایی از میهمانان داخلی و آسیایی خود را نشان دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)