کیا: امیدوارم قرعه خوبی نصیب ایران شود/ دنیزلی با سفرم به مالزی موافقت کرد

مرجع خبری پرسپولیس : مهدي مهدوي‌كيا براي حضور در مراسم قرعه‌كشي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني به كنفدراسيون فوتبال آسيا دعوت شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهدي‌ مهدوي‌كيا كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس از سوي AFC براي حضور در مراسم قرعه‌كشي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني به مالزي دعوت شد.

 

اين مراسم نوزدهم اسفند در خانه كنفدراسيون فوتبال آسيا در كوالالامپور برگزار مي‌شود و تيم ملي ايران حريفانش را در راه صعود به جام جهاني 2014 خواهد شناخت.

 

مهدوي‌كيا پس از دعوتش از سوي AFC  گفت: فكر مي‌كنم اين دعوت به خاطر حضورم در تيم ملي و بازي‌هايم در بوندس‌ليگا صورت گرفته است. به عنوان يك ايراني خوشحالم در اين مراسم حضور دارم و اميدوارم قرعه خوبي در اين مراسم نصيب تيم ملي ايران شود.

 

وي درباره نظر مصطفي دنيزلي براي سفر به مالزي گفت: پس از آگاهي از دعوتم با دنيزلي صحبت كردم و او هم پذيرفت كه من به مالزي بروم. ما در ليگ 22 اسفند بازي داريم، بنابراين تلاشم را مي‌كنم كه به محض انجام اين مراسم به ايران برگردم و براي بازي پرسپوليس آماده شوم.

 

مهدوي‌كيا درباره وضعيت تيم ملي هم گفت: قطعا رقابت‌هاي دشواري در انتظار تيم ملي است اما من خيلي اميدوارم كه بتوانيم به جام جهاني برويم. كه صعود به جام جهاني براي هر كشوري تحولات زيادي همراه خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)