پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت: بازی با ملوان فوق‌العاده برای من حائز اهمیت است و امیدوارم درخشان شرایط مرا درک کند.

مهدی دغاغله  در خصوص بازی مقابل تیم پیشینش (ملوان)، اظهار داشت: در نیم فصل اول به‌دلیل مصدومیت قسمت نشد در انزلی به میدان بروم اما برای بازی روز جمعه مقابل تیم سابقم خیلی انگیزه دارم و می‌خواهم بهترین عملکرد را در این بازی به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: امیدوارم درخشان این فرصت را در اختیار من قرار دهد تا مقابل تیم قبلی‌ام به میدان بروم چرا که شرایط بدنی‌ام خیلی خوب است و قطعا می‌توانم بازیکن تاثیرگذاری برای تیمم باشم.

هافبک – مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا برای بازی کردن مقابل ملوان تا این حد انگیزه دارد، یادآور شد: بازیکنان ملوان از دوستان خوب من هستند و مشکل من با مدیریت این تیم است که بازیکنان زیادی را از این تیم فراری داد. نمونه‌اش خود من که وقتی دیدم سیروس محجوب پولم را نمی‌دهد، مجبور به جدایی از ملوان شدم و در حال حاضر نصف قراردادم را از این باشگاه طلبکارم.

وی  اضافه کرد: تا الان اگر از باشگاه ملوان شکایت نکرده‌ام به خاطر مردم خوب انزلی بوده اما بعد از بازی روز جمعه قصد شکایت از محجوب را دارم. متأسفانه این آقا جواب تلفن مرا نمی‌دهد و کار را به جایی رسانده که چاره‌ای جز شکایت کردن از او و گرفتن 134 میلیون طلبم را ندارم.

دغاغله با اشاره به وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: واقعیت این است که شرایط باشگاه هیچ وقت تا این حد بد نبوده و متأسفانه هر بار که قول می‌دهند شرایط بهتر شود، عکس این قضیه اتفاق می‌افتد؛ با این حال بازیکنان با کمترین امکانات و بیشترین مشکلات تمرکزشان روی تمرینات و بازی‌هاست تا شرمنده هواداران نشده و از حیثیت تیم دفاع کنیم.

هافبک – مهاجم پرسپولیس با تأکید بر اینکه مشکلات باشگاه بی‌تأثیر در نتایج اخیر این تیم نبوده است، گفت: نمی‌توان منکر این قضیه شد که وضعیت نابسامان باشگاه در کار تیم خلل ایجاد نمی‌کند؛ مدت‌هاست که بازیکنان از باشگاه پول نگرفته‌اند و شرایط زندگی برای اکثر بازیکنان مخصوصاً شهرستانی‌ها خیلی سخت شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خود تصریح کرد: وضعیتم نسبت به دور رفت بازی‌ها خیلی بهتر است و دیگر ترسی از مصدومیت ندارم و بدنسازی خیلی سنگینی را پشت‌سر گذاشته‌ام. در این شرایط انتظار بازی کردن دارم و امیدوارم درخشان وضعیت مرا مخصوصاً برای بازی با ملوان که خیلی برایم حائز اهمیت است، درک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)