پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ذوب آهن تیم شناخته شده و پرمهره ای است و روز جمعه بازی سختی با این تیم داریم.

مهدی دغاغله  درباره شرایط پرسپولیس پیش از شروع لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط تیم شرایط خوبی است و همه بازیکنان هر چه در توان دارند را در تمرینات می گذارند تا پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته باشد و قصد داریم که دست پر از اصفهان به تهران برگردیم.

وی ادامه داد: از روز اولی که لیگ تعطیل شد و ما تمرینات مان را آغاز کردیم برنامه های خاصی در این 40روز توسط کادر فنی در نظر گرفته شد و بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط خوبی رسیدند و همدلی و اتحاد بازیکنان هم بیشتر شده و می خواهیم نتایجی بگیریم که در خور شان نام پرسپولیس باشد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در باره شرایط بدنی خودش اظهار داشت: اگر چشم نخورم و چشمم هم نزنند نسبت به قبل خیلی بهترم و می خواهم در نیم فصل دوم با عملکردی که دارم غیبتم در نیم فصل اول را جبران کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بالاخره پایش به گلزنی باز خواهد شد، گفت: واقعیت امر این است که خودم هم منتظر هستم تا با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر گل بزنم و تمرینات زیادی هم انجام دهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم اما به هر حال موفقیت پرسپولیس مهمتر از گلزنی من است. هر چند که فوروارد باید گل بزند و من هم سال گذشته در 20 بازی 11 گل زدم و حالا قصد جبران دارم.

دغاغله درباره تیم ذوب آهن حریف روز جمعه پرسپولیس ادامه داد: ذوب آهن تیم خوب و پرمهره ای است که از بازیکنان شناخته شده ای سود می برد و قطعا مقابل این تیم در اصفهان کار سختی خواهیم داشت.

وی در پایان درباره پیراهن شماره 8 پرسپولیس که بر تن کرده گفت: این پیراهن در ابتدا برایم خیلی سنگین بود اما الان با آن کنار آمدم و دیگر مشکلی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)