پرسپولیس نیوز :  پرسپولیس هم همانند اکثر تیم های لیگ‌برتر وضعیت نامعلومی دارد و سرخپوشان پایتخت منتظرند ببیند چه اتفاقاتی می‌ افتد تا بتوانند برای فصل بعد خود برنامه ریزی کنند.

مهدی دغاغله در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: هیچ خبری ندارم و از طریق اخبار سایت ها متوجه وضعیت پرسپولیس می‌ شوم.

او در مورد اینکه چند درصد از پولش را از باشگاه پرسپولیس گرفته ادامه داد: 40درصد از پول های ما مانده است. مشکل مالی بچه ها را اذیت می‌ کند، به نظر من نباید زمان را از دست بدهند و باید هر چه زودتر مشکل را حل کنند. من فکر می‌ کنم اگر مصاحبه بازیکنان پرسپولیس را بخوانید متوجه می‌ شوید که همه بازیکنان پرسپولیس از تیم های دیگر پیشنهاد دارند. اما همه به احترام پرسپولیس منتظر هستند، به شخصه منتظر تماس از طرف باشگاه هستند تا ببینند دقیقا باید چکار کنند. فعلا که هیچ خبری نیست. من خیلی دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما الان هیچ چیز معلوم نیست.

مهاجم سرخپوشان که پدیده ملوان در فصل قبل بود، زیاد فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا نکرد. او در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: بدشانسی مصدومیت و خیلی مسائل دیگر دست به دست هم داد تا من نتوانم زیاد برای پرسپولیس بازی کنم. به هر حال باید به اعتقاد مربی احترام گذاشت. انشاالله بتوانم فصل آینده را با یک تفکر جدید شروع کنم.

دغاغله در پایان در مورد ناراضی بودن برانکو از وضعیت موجود افزود: آقای برانکو حق دارد شاکی باشد، او که آبروی فوتبالی اش را از سر راه نیاورده است که به خاطر یکسری اتفاقات آن را از دست بدهد. انشاالله که بتوانند بستر را برای وی فراهم کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)