پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تحت هیچ شرایطی حاضر به معاوضه با بازیکنی نخواهم شد.

مهدی دغاغله گفت: در روزهای اخیر برخی در مورد من گمانه‌زنی و اعلام کرده‌اند که قرار است با فلان بازیکن معاوضه شوم در حالی که روحم از این قضیه خبر ندارد و کادر فنی هم صحبتی در این مورد با من نداشته است. من تحت هیچ شرایطی با بازیکنی معاوضه نخواهم شد چرا که برای یک نیم فصل به پرسپولیس نیامده‌ام و می‌خواهم در این تیم بمانم و شایستگی‌های خود را نشان دهم.

مهاجم پرسپولیس در مورد عملکرد خود در این تیم در نیم فصل اول اظهار داشت: همان‌طور که همه می‌دانند مصدومیت وحشتناکی را در 4 ماه پشت‌سر گذاشتم و این اتفاق اجازه نداد شروع خوبی در پرسپولیس داشته باشم. بعد از مصدومیت وقتی فرصت بازی به من رسید در زمین خواسته‌های کادر فنی را اجرا کردم. در واقع هر آنچه درخشان از من می‌خواست را در زمین به نمایش گذاشتم و فکر می‌کنم در این مورد موفق عمل کردم.

وی تصریح کرد: خوب می‌دانم به عنوان مهاجم، هواداران پرسپولیس از من انتظار گلزنی دارند و انشاالله در تعطیلات ریکاوری خوب کرده و در شرایط بسیار بهتری فصل را ادامه خواهیم داد. این مورد در خصوص بقیه بازیکنان هم صدق می‌کند.

دغاغله با تاکید بر اینکه تا اینجای فصل حتی 50 درصد خودش هم نبوده است، گفت: توانایی‌های من خیلی بیشتر از این‌هاست و اطمینان دارم که در پرسپولیس روزهای بسیار خوبی در انتظارم است. به این تیم نیامده‌ام که با بازیکنی معاوضه شوم بلکه می‌خواهم کارنامه خوبی از خود در این تیم بر جای بگذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)